Ràdio Tàrrega en directe
Ràdio Tàrrega en directe
Fumigacions de matinada per eradicar aquest insecte, que provoca la caiguda de les fulles d’aquests arbres
L’Ajuntament de Tàrrega du a terme aquest dies un programa de fumigacions per combatre la plaga de l’insecte tigre (corythuca ciliata) que afecta els plataners de la plaça del Carme. El tractament fitosanitari a aquests arbres es realitza a les cinc de la matinada, amb la voluntat de generar les mínimes molèsties als veïns.

No confondre amb el mosquit tigre
El tigre del plataners (no confondre amb el mosquit tigre) és un heteròpter que deteriora sobretot les fulles d’aquesta espècie arbòria, que acaben caient per l’atac de l’esmentat insecte. Per això, aquests dies són visibles força fulles caigudes a la plaça del Carme, fet que ha generat curiositat per part de la ciutadania. Els mateixos plataners també són tractats per eliminar-ne el fong de la cendrosa.



Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp
Utilitzem galetes pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis, per motius tècnics, per millorar la vostra experiència de navegació, per emmagatzemar les vostres preferències i, opcionalment, per mostrar-vos anuncis personalitzats segons les vostres preferències analitzant els vostres hàbits de navegació. Seleccioneu ACCEPTAR per consentir totes les galetes, seleccioneu REBUTJAR per rebutjar totes les galetes o seleccioneu CONFIGURACIÓ per personalitzar les vostres preferències de galetes. Per a més informació, consulteu la nostra: Política de Galetes