Ràdio Tàrrega en directe
Ràdio Tàrrega en directe

Tàrrega ha estat agraciada avui per partida doble en el sorteig extraordinari de la Loteria Nacional de Nadal. L'estanc nº 5 de Tàrrega ubicat al carrer Francesc Moragas ha repartit la sort venent un únic dècim del 3è premi corresponent al numero 05.163 agraciat amb 50.000 euros.

La sort a Tàrrega també era matinera i repartia en el mateix estanc 6.000 euros corresponents a un cinquè premi al numero 18.102.

En els dos casos la venda dels bitllets s’ha fet mitjançant expenedora automàtica.

El propietari de l’establiment, Jordi Rodríguez ha explicat que “els clients que habitualment compren loteria aquí són del barri, pel que amb tota probabilitat l’agraciat sigui de Tàrrega”.

L’estanc ja va vendre el passat 2014, un dècim de Nadal d’un quart premi també de la loteria nacional, dotat amb 20.000 euros.

Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp
Utilitzem galetes pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis, per motius tècnics, per millorar la vostra experiència de navegació, per emmagatzemar les vostres preferències i, opcionalment, per mostrar-vos anuncis personalitzats segons les vostres preferències analitzant els vostres hàbits de navegació. Seleccioneu ACCEPTAR per consentir totes les galetes, seleccioneu REBUTJAR per rebutjar totes les galetes o seleccioneu CONFIGURACIÓ per personalitzar les vostres preferències de galetes. Per a més informació, consulteu la nostra: Política de Galetes