Ràdio Tàrrega en directe
Ràdio Tàrrega en directe

 

 SINESTESIA de KAREL STOOP 

Tàrrega inaugura aquest divendres 28 de febrer dues noves exposicions temporals de pintura. D’una banda, el Museu Comarcal de l’Urgell (carrer Major, 11) obre la mostra de l’artista holandès Karel Stoop titulada Sinestesia, selecció d’obres abstractes de gran format. A banda dels pigments cromàtics, Karel Stoop empra als seus llenços elements com terra, oli, aigua, cendra, paper i fins i tot grans peces de roba. L’autor investiga així la realitat, “interactuant amb els materials i accentuant el descobriment de l’entorn”. L’exposició s’inaugura a les 8 del vespre i romandrà oberta fins al 15 de març.

 

 

RETRATS de TONY SOTO 

El mateix divendres 28 de febrer, a 1/4 de 9 del vespre, Tàrrega donarà la benvinguda a una altra exposició, en aquest cas a la Sala Marsà de la casa de Cultura (carrer de La Vilanova). Es tracta de Retrats de Tony Soto (La Corunya, 1951), en la qual l’artista plasma personatges coneguts sota una estètica pop, jugant amb l’asimetria i la dissemblança. El ritme del color i la fugacitat de la línea atorguen a l’obra un gran càrrega d’emoció visual. La mostra romandrà oberta fins al 16 de març.

Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp
Utilitzem galetes pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis, per motius tècnics, per millorar la vostra experiència de navegació, per emmagatzemar les vostres preferències i, opcionalment, per mostrar-vos anuncis personalitzats segons les vostres preferències analitzant els vostres hàbits de navegació. Seleccioneu ACCEPTAR per consentir totes les galetes, seleccioneu REBUTJAR per rebutjar totes les galetes o seleccioneu CONFIGURACIÓ per personalitzar les vostres preferències de galetes. Per a més informació, consulteu la nostra: Política de Galetes