Ràdio Tàrrega en directe
Ràdio Tàrrega en directe

Aquest diumenge 12 de juliol durant tot el dia, a les piscines municipals de Tàrrega s’ha participat a la campanya solidaria Mulla’t per l’Esclerosi Múltiple que organitza una vegada l’any la Fundació Esclerosi Múltiple.

A tot Catalunya eren més de 600 piscines les que prenien part de la jornada solidaria que té per objectiu donar a conèixer la malaltia entre la societat i recaptar fons per al funcionament dels serveis per a les persones amb Esclerosi múltiple que ofereix la Fundació Esclerosi Múltiple (FEM). És per això, que a cadascuna de les piscines adherides a la campanya s’organitzaven activitats diverses i es posava a la venda articles (samarretes, tovalloles, bosses, gots i necessers, aquest any amb dissenys de la il·lustradora Pilarín Bayés).

 

El “Mulla’t”, consisteix en fer una capbussada solidària i nadar uns metres per lluitar contra la malaltia.

Més informació: mullat.fem.es

Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp
Utilitzem galetes pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis, per motius tècnics, per millorar la vostra experiència de navegació, per emmagatzemar les vostres preferències i, opcionalment, per mostrar-vos anuncis personalitzats segons les vostres preferències analitzant els vostres hàbits de navegació. Seleccioneu ACCEPTAR per consentir totes les galetes, seleccioneu REBUTJAR per rebutjar totes les galetes o seleccioneu CONFIGURACIÓ per personalitzar les vostres preferències de galetes. Per a més informació, consulteu la nostra: Política de Galetes