El Grup Alba augmenta la producció per aquest any i espera vendre 2.000 unitats a través de la seva botiga online i establiments col·laboradors. • Com a novetat incorpora un nou concepte més interactiu. Darrere de cada finestreta hi ha amagat un repte diari, un joc de “buscar i trobar” a partir del disseny que il·lustra el calendari. • Els beneficis del calendari aniran destinats a les activitats de lleure, colònies i casals dels infants de l’Escola d’Educació Especial Santa Maria de l’Alba que es gestionen des de Lleure Quàlia.
Fa dies que els alumnes de l’Escola Alba de Tàrrega, les famílies de l’Ampa i les persones del centre ocupacional del Grup Alba coordinats per una responsable de la cooperativa Lleure Quàlia estan col·laborant en la confecció i manipulació del nou calendari d’advent solidari de l’entitat.
Després de la bona acollida de l’any passat, la comissió organitzadora ha decidit repetir l’experiència i incorporar algunes novetats per fer-lo més interactiu. Concretament aquest any han plantejat un calendari amb les clàssiques 24 finestretes que s’aniran obrint dia a dia durant el mes de desembre, però que a darrere amaguen un repte diari. Un joc de “buscar i trobar” inspirat amb la idea del clàssic “Buscant a Wally” on els protagonistes són uns pingüins en un món de gel. Una idea que s’ha dissenyat a partir dels dibuixos que han fet els mateixos infants de l’escola.
Aquest any els arrugats de l’obrador de galetes El Rosal tornen a ser els protagonistes del “farcit”, però tots de xocolata. També s’ha apostat per repetir l’experiència de l’arrugat d’or, 10 unitats amagades en els més de 2000 calendaris que el Grup Alba ha posat a la venda per aquest any. Les persones afortunades que es trobin un arrugat d’or podran gaudir d’una visita personalitzada a l’obrador El Rosal i el regal del conte de la història dels arrugats. El calendari d’advent del Grup Alba ja està a la venda a través de la seva botiga online (botiga.aalba.cat) i aquest mateix cap de setmana serà present a la Fira del Torró a l’estand del Rosal. El dia 16 d’octubre en el marc de la Fira del Medi Ambient es farà la presentació oficial al costat de l’empresa Ondara Logística que continua donant suport com a patrocinadors del projecte.
Després de la bona acollida de l’any passat, la comissió organitzadora ha decidit repetir l’experiència i incorporar algunes novetats per fer-lo més interactiu. Concretament aquest any han plantejat un calendari amb les clàssiques 24 finestretes que s’aniran obrint dia a dia durant el mes de desembre, però que a darrere amaguen un repte diari. Un joc de “buscar i trobar” inspirat amb la idea del clàssic “Buscant a Wally” on els protagonistes són uns pingüins en un món de gel. Una idea que s’ha dissenyat a partir dels dibuixos que han fet els mateixos infants de l’escola.
Aquest any els arrugats de l’obrador de galetes El Rosal tornen a ser els protagonistes del “farcit”, però tots de xocolata. També s’ha apostat per repetir l’experiència de l’arrugat d’or, 10 unitats amagades en els més de 2000 calendaris que el Grup Alba ha posat a la venda per aquest any. Les persones afortunades que es trobin un arrugat d’or podran gaudir d’una visita personalitzada a l’obrador El Rosal i el regal del conte de la història dels arrugats. El calendari d’advent del Grup Alba ja està a la venda a través de la seva botiga online (botiga.aalba.cat) i aquest mateix cap de setmana serà present a la Fira del Torró a l’estand del Rosal. El dia 16 d’octubre en el marc de la Fira del Medi Ambient es farà la presentació oficial al costat de l’empresa Ondara Logística que continua donant suport com a patrocinadors del projecte.