Ràdio Tàrrega en directe
Activat el nivell 3 del Pla Alfa per perill molt alt d’incendi forestal a 118 municipis de 13 comarques
Els Agents Rurals demanen “molta precaució” i queden prohibides totes les activitats de risc

Els Agents Rurals han activat el nivell 3 del Pla Alfa per perill molt alt d’incendi forestal a 118 municipis de 13 comarques, sobretot del centre de Catalunya i de Ponent. Les comarques amb municipis afectats són el Bages, l’Anoia, el Solsonès, la Segarra, l’Alt Urgell, la Noguera, l’Urgell, les Garrigues, el Segrià, la Terra Alta, la Ribera d’Ebre, el Priorat i la Conca de Barberà. El nivell 3 implica la suspensió de totes les activitats de risc, amb excepcions com les agrícoles, que estan regulades.

Així, està prohibit fer qualsevol tipus de foc o fumar en terreny forestal; l’activitat de globus aerostàtics o utilitzar radials, entre altres activitats. Els Agents Rurals demanen “molta precaució” en les activitats a l’aire lliure.

El Pla Alfa és el procediment operatiu del cos d’Agents Rurals de vigilància, prevenció i control d’activitats de risc davant el perill d’incendi forestal.

 
Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp


L'ÚLTIM INFORMATIU
Utilitzem galetes pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis, per motius tècnics, per millorar la vostra experiència de navegació, per emmagatzemar les vostres preferències i, opcionalment, per mostrar-vos anuncis personalitzats segons les vostres preferències analitzant els vostres hàbits de navegació. Seleccioneu ACCEPTAR per consentir totes les galetes, seleccioneu REBUTJAR per rebutjar totes les galetes o seleccioneu CONFIGURACIÓ per personalitzar les vostres preferències de galetes. Per a més informació, consulteu la nostra: Política de Galetes