L’Ajuntament de Bellpuig premia als guanyadors de les fotografies que il·lustren el calendari 2021 amb targetes moneder amb imports de 30€ per consumir als comerços i establiments locals.
Al mes de desembre passat, l’Ajuntament de Bellpuig va publicar el calendari 2021 il·lustrat amb fotografies que van participar al concurs convocat sota el tema “Bellpuig queda’t a casa” i que els vilatans van penjar al seu compte d’Instagram amb els hashtags #bellpuigchallenge i #bellpuigesquedaacasa.
El resultat és un calendari dedicat al confinament general que va viure la població durant els mesos de març, abril i maig.
Segons la regidora de comerç, Inés Granollers, “el lliurament d’aquestes targetes moneder als guanyadors és un premi amb dues vessants, es premia la participació ciutadana d’una banda i també al comerç local, que es veu beneficiat d’aquests imports ja que necessàriament les targetes s’han de consumir als establiments locals, incentivant així el consum al municipi”.
És voluntat de l’Ajuntament de Bellpuig ajudar amb la promoció del comerç de la vila i aquesta és una de les fórmules que a partir d’ara aplicarà tant en ajuts com en premis. De fet, dies endarrere ja va fer entrega també d’unes targetes moneder a un grup de cosidores que en el moment inicial de la pandèmia van unir els seus esforços per a fer mascaretes i bates per a les residències i per a la població.
La iniciativa doncs es suma a la campanya de promoció del comerç que es va impulsar des de l’Ajuntament l’any passat, sota el lema “COMPRA A BELLPUIG, TOTS HI GUANYEM” per mitjà de les xarxes socials, cartelleria i banderoles repartides per tot el municipi i al suport a l’Associació Foment de Mercats i a la seva campanya de Nadal durant la qual es podien adquirir xecs que per cada 25€ el valor es convertia en 30€.
Per la seva part, l’alcalde, Jordi Estiarte, ja ha anunciat als guanyadors d’aquest any que els propers calendaris tindrien un format similar al d’aquest any, comptant amb la participació ciutadana i les fotografies que publiquin a les seves xarxes socials i que els premis incrementaran els seu valor, ja que en definitiva són uns diners que com deia la regidora revertiran en la mateixa població.