Ahir va tenir lloc a Bellpuig, al Teatre Armengol, la presentació de la nova plataforma online que ha de servir per impulsar el comerç i les empreses de Bellpuig.
Durant el confinament que va viure la població l'any passat i fruit de les reunions que van anar convocant les regidories de comerç i empresa, van sorgir diferents idees per tal de promocionar el teixit comercial i empresarial, entre elles la campanya COMPRA A BELLPUIG i també aquesta proposta d'un aparador online de comerços, empreses i entitats, enllaçat amb les pròpies pàgines web.
Amb la nova plataforma s'ha presentat també el nou logo, inspirat amb els porxos de la pl. Sant Roc, on tradicionalment s'ha situat el centre comercial de la vila i on es celebra el mercat setmanal. La quantitat de colors que té respon a la voluntat de reflectir la varietat d'oferta comercial, empresarial, turística i de serveis de què disposa Bellpuig.
Segons la regidora de comerç, Ines Granollers, "aquesta plataforma, vol ser un centre comercial on cada empresa o comerç pugui exposar tot el que ofereix i pugui enllaçar amb la seva pròpia pàgina. Al segle passat s'hauria fet un catàleg o revista plena de logos amb una petita explicació del que té cada comerç que en molts casos acabaria al contenidor i en aquests moments els mitjans digitals són molt més ràpids i eficaços"
La presentació va tenir molt bona acollida entre els comerciants i empresaris de la vila i en breu es preveu que la pàgina ja sigui ben activa.
Durant el confinament que va viure la població l'any passat i fruit de les reunions que van anar convocant les regidories de comerç i empresa, van sorgir diferents idees per tal de promocionar el teixit comercial i empresarial, entre elles la campanya COMPRA A BELLPUIG i també aquesta proposta d'un aparador online de comerços, empreses i entitats, enllaçat amb les pròpies pàgines web.
Amb la nova plataforma s'ha presentat també el nou logo, inspirat amb els porxos de la pl. Sant Roc, on tradicionalment s'ha situat el centre comercial de la vila i on es celebra el mercat setmanal. La quantitat de colors que té respon a la voluntat de reflectir la varietat d'oferta comercial, empresarial, turística i de serveis de què disposa Bellpuig.
Segons la regidora de comerç, Ines Granollers, "aquesta plataforma, vol ser un centre comercial on cada empresa o comerç pugui exposar tot el que ofereix i pugui enllaçar amb la seva pròpia pàgina. Al segle passat s'hauria fet un catàleg o revista plena de logos amb una petita explicació del que té cada comerç que en molts casos acabaria al contenidor i en aquests moments els mitjans digitals són molt més ràpids i eficaços"
La presentació va tenir molt bona acollida entre els comerciants i empresaris de la vila i en breu es preveu que la pàgina ja sigui ben activa.