Economia
Xifra similar a les anteriors edicions d’aquesta iniciativa amb què la Regidoria de Promoció Econòmica dinamitza el teixit comercial local i dona suport a la ciutadania · Les persones consumidores bescanvien 9.997 dels vals disponibles en 3.410 operacions de compra
La tercera edició de la campanya de bons des descompte impulsada per la Regidoria de Promoció Econòmica de Tàrrega ha estat un èxit absolut, ja que ha assolit xifres similars a les anteriors edicions. L’Ajuntament de Tàrrega fa un balanç excel·lent d’aquesta iniciativa per fomentar les compres de proximitat i donar suport tant als establiments de la ciutat com a la ciutadania que s’ha desenvolupat per tercer cop durant el mes de maig. En aquesta ocasió, la campanya ha generat un impacte econòmic als comerços de la capital de l’Urgell que ascendeix a 244.000 euros. Aquesta xifra és similar a l’assolida en anteriors edicions (tancades amb un impacte total de 259.000 i 231.000 euros respectivament).
Les persones consumidores van gastar un total de 9.997 dels 10.000 bons disponibles (el 99,9%) en 3.410 operacions de compra. Si bé el nombre de compres és pràcticament el mateix que el registrat a l’octubre (3.445), en aquesta ocasió s’han exhaurit els 10.000 bons disponibles mentre que en les dues anteriors campanyes se’n van bescanviar el 92% i el 97% respectivament. Així doncs, dels 50.000 euros en vals de descompte de 5 euros cadascun que el consistori va posar a disposició de la ciutadania a través del portal bons.tarrega.cat el passat 1 de maig, se n’han gastat fins a 49.980 euros. Recordem que en la segona edició de la campanya de bons aquesta xifra fou de 48.620 euros i, en la primera, 45.950 euros.
La regidora de Promoció Econòmica, Núria Robert, afirma que “de nou s’ha demostrat l’excel·lent acollida que ha tingut la campanya aquesta primavera. Les xifres així ho demostren: mantenim el volum de negoci generat i les operacions de compra i aconseguim que més establiments s’adherissin a la campanya”. Alhora l’edil sosté que “l’expectació per la campanya ha tornat a ser màxima. No en va en tan sols una setmana es van esgotar la majoria de bons que vam posar en circulació”.
Iniciativa amb el suport d’un centenar d’establiments de la ciutat
Pel que fa als establiments comercials adherits a la iniciativa, 98 en aquesta ocasió, la majoria aplaudeix els resultats obtinguts. Per sectors, de nou, les botigues de moda foren les preferides pels consumidors per gastar els seu bons, seguides dels establiments de perruqueria i estètica i els d’electrodomèstics i electrònica.
Val a dir que durant la primera setmana es van bescanviar un total de 6.483 bons (2.843 més que en els primers set dies de la segona edició de la campanya). A més, quasi la meitat es van utilitzar els dies 5 i 6 de maig, essent el dissabte 6 la jornada en la qual les persones compradores més en van fer servir amb un total de 1.566 vals.
Conveni amb la Cambra de Comerç i Indústria de Tàrrega
Cal recordar que totes les edicions d’aquesta iniciativa, pionera a les comarques de Lleida, han estat possibles gràcies a un conveni signat entre l’Ajuntament i la Cambra de Comerç i Indústria de Tàrrega, encarregada de gestionar els pagaments als negocis adherits a la iniciativa. En la darrera edició han estat 98 establiments, entre els quals hi havia botigues de roba i calçat, òptiques, electrònica i electrodomèstics, material esportiu, joieries, parament de la llar i decoració, llibreries i papereries, perruqueries i centres d’estètica, restauració, cinema, ferreteries, fotografia o alimentació. Alhora han pogut gaudir dels bons totes les persones que fessin les seves compres a la capital de l’Urgell (empadronades a la ciutat o no) que prèviament s’haguessin registrat a la pàgina web bons.tarrega.cat.
La tercera edició de la campanya de bons des descompte impulsada per la Regidoria de Promoció Econòmica de Tàrrega ha estat un èxit absolut, ja que ha assolit xifres similars a les anteriors edicions. L’Ajuntament de Tàrrega fa un balanç excel·lent d’aquesta iniciativa per fomentar les compres de proximitat i donar suport tant als establiments de la ciutat com a la ciutadania que s’ha desenvolupat per tercer cop durant el mes de maig. En aquesta ocasió, la campanya ha generat un impacte econòmic als comerços de la capital de l’Urgell que ascendeix a 244.000 euros. Aquesta xifra és similar a l’assolida en anteriors edicions (tancades amb un impacte total de 259.000 i 231.000 euros respectivament).
Les persones consumidores van gastar un total de 9.997 dels 10.000 bons disponibles (el 99,9%) en 3.410 operacions de compra. Si bé el nombre de compres és pràcticament el mateix que el registrat a l’octubre (3.445), en aquesta ocasió s’han exhaurit els 10.000 bons disponibles mentre que en les dues anteriors campanyes se’n van bescanviar el 92% i el 97% respectivament. Així doncs, dels 50.000 euros en vals de descompte de 5 euros cadascun que el consistori va posar a disposició de la ciutadania a través del portal bons.tarrega.cat el passat 1 de maig, se n’han gastat fins a 49.980 euros. Recordem que en la segona edició de la campanya de bons aquesta xifra fou de 48.620 euros i, en la primera, 45.950 euros.
La regidora de Promoció Econòmica, Núria Robert, afirma que “de nou s’ha demostrat l’excel·lent acollida que ha tingut la campanya aquesta primavera. Les xifres així ho demostren: mantenim el volum de negoci generat i les operacions de compra i aconseguim que més establiments s’adherissin a la campanya”. Alhora l’edil sosté que “l’expectació per la campanya ha tornat a ser màxima. No en va en tan sols una setmana es van esgotar la majoria de bons que vam posar en circulació”.
Iniciativa amb el suport d’un centenar d’establiments de la ciutat
Pel que fa als establiments comercials adherits a la iniciativa, 98 en aquesta ocasió, la majoria aplaudeix els resultats obtinguts. Per sectors, de nou, les botigues de moda foren les preferides pels consumidors per gastar els seu bons, seguides dels establiments de perruqueria i estètica i els d’electrodomèstics i electrònica.
Val a dir que durant la primera setmana es van bescanviar un total de 6.483 bons (2.843 més que en els primers set dies de la segona edició de la campanya). A més, quasi la meitat es van utilitzar els dies 5 i 6 de maig, essent el dissabte 6 la jornada en la qual les persones compradores més en van fer servir amb un total de 1.566 vals.
Conveni amb la Cambra de Comerç i Indústria de Tàrrega
Cal recordar que totes les edicions d’aquesta iniciativa, pionera a les comarques de Lleida, han estat possibles gràcies a un conveni signat entre l’Ajuntament i la Cambra de Comerç i Indústria de Tàrrega, encarregada de gestionar els pagaments als negocis adherits a la iniciativa. En la darrera edició han estat 98 establiments, entre els quals hi havia botigues de roba i calçat, òptiques, electrònica i electrodomèstics, material esportiu, joieries, parament de la llar i decoració, llibreries i papereries, perruqueries i centres d’estètica, restauració, cinema, ferreteries, fotografia o alimentació. Alhora han pogut gaudir dels bons totes les persones que fessin les seves compres a la capital de l’Urgell (empadronades a la ciutat o no) que prèviament s’haguessin registrat a la pàgina web bons.tarrega.cat.