Ràdio Tàrrega en directe

Esports

3 nedadors del CNTàrrega aconsegueixen la mínima al Campionat de Catalunya Absolut d’Hivern per poder participar als Capionats Estatals d’Hivern
Aquest cap de setmana 6 nedadors del club Natació Tàrrega han participat en el Campionat de Catalunya d'Hivern (Open Internacional de Catalunya) que s'ha celebrat a Terrassa on els targarins han nedat amb els millors nedadors de Catalunya i han aconseguit molt bones marques i el Biel Gabernet i la Maria Perera, 3 mínimes per participar en els Campionats Estatals d'Hivern que es celebraran el pròxim mes de març a Gijón.
Resultats dels nedadors del Club Natació Tàrrega:
Blai Escolà, 18è en 100 m papallona amb MMP i nedant la final B del campionat.
Noa Priego, 23a en 50 m braça.
Biel Gabernet, 29è en 200 m lliures amb MMP i mínima pel campionat de Catalunya d'estiu, 46è en 100 m lliures amb MMP i mínima pel campionat d'Espanya d'hivern i 42è en 50 m lliure amb MMP i mínima pel campionat d'Espanya d'hivern.
Maria Perera 29a en 100 m esquena i mínima pel campionat d'Espanya d'hivern, 52a en 50 m esquena, 20a en 200 m esquena i disputant la Final B del campionat.
Pol Salvia, 74è en 50 m lliures.
Joel Marcet, 84è en 100 m lliures.

 
Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp


L'ÚLTIM INFORMATIU
Utilitzem galetes pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis, per motius tècnics, per millorar la vostra experiència de navegació, per emmagatzemar les vostres preferències i, opcionalment, per mostrar-vos anuncis personalitzats segons les vostres preferències analitzant els vostres hàbits de navegació. Seleccioneu ACCEPTAR per consentir totes les galetes, seleccioneu REBUTJAR per rebutjar totes les galetes o seleccioneu CONFIGURACIÓ per personalitzar les vostres preferències de galetes. Per a més informació, consulteu la nostra: Política de Galetes