Ràdio Tàrrega en directe
Concentració de Tàrrega per la Independència - ANC aquest dissabte
ANC – Tàrrega per la independència ha convocat per aquest proper dissabte dia 20 de març la concentració que fan cada mes per demanar la llibertat dels presos i exiliats polítics. 
La convocatoria és a les 12 del migdia a la plaça del Carme de Tàrrega, on hi haurà fotos dels presos i exiliats i es llegirà un manifest. L’acte acabarà amb el cant d’ Els Segadors. 

Per tal de seguir les recomanacions del Procicat l’acte es farà en un recinte tancat, amb cadires que mantindran les distàcies de seguretat i será imprescindible usar mascaretes i gel hidroalcohòlic. 

Per poder participar en l’acte cal inscripció prèvia a aquest enllaç o presencialment a la seu de l'ANC.



 
Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp


L'ÚLTIM INFORMATIU
Utilitzem galetes pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis, per motius tècnics, per millorar la vostra experiència de navegació, per emmagatzemar les vostres preferències i, opcionalment, per mostrar-vos anuncis personalitzats segons les vostres preferències analitzant els vostres hàbits de navegació. Seleccioneu ACCEPTAR per consentir totes les galetes, seleccioneu REBUTJAR per rebutjar totes les galetes o seleccioneu CONFIGURACIÓ per personalitzar les vostres preferències de galetes. Per a més informació, consulteu la nostra: Política de Galetes