
El Departament de Salut ha confirmat que la xifra total acumulada de morts per coronavirus SARS-CoV-2 a la Regió Sanitària (RS) Lleida durant la crisi del coronavirus ascendeix a 130 persones (4 més que el dia anterior), i a la RS Alt Pirineu i Aran a 30 (1 més que el dia anterior). A nivell de Catalunya fins ahir al vespre han mort 8.067(186 més que el dia anterior).
Pel que fa a positius confirmats per prova diagnòstica (PCR i test ràpid), la xifra s’eleva a 1.491 a la Regió Sanitària (RS) Lleida i a 283 a la RS Alt Pirineu i Aran.
Pel que fa al nombre d’altes hospitalàries acumulades fins ahir al vespre, aquestes sumen 181 a la Regió Sanitària (RS) Lleida i 95 a la RS Alt Pirineu i Aran.
Informació sobre residències de gent gran
Amb dades facilitades a 18 d’abril, segons publica el Departament de Salut de la Generalitat hi ha 6.993 persones que viuen a residències de gent gran que tenen diagnòstic de coronavirus, de les quals 317 pertanyen a la demarcació de Lleida. Aquestes persones estan aïllades, estan sent tractades i la seva atenció segueix els protocols marcats pel Departament de Salut.
Informació declarada per les funeràries
Tal i com es va ordenar des del Departament de Salut, les funeràries declaren diàriament els casos de coronavirus difunts. Un total de 8.067 persones han mort fins ahir dissabte a Catalunya. D’aquests, 2.189 han mort a una residència, 90 a un centre sociosanitari i 505 al domicili. Els casos restants són morts a hospitals o casos no classificables per manca d’informació.
De les 2.189 persones que han mort a residències amb positiu de la Covid-19 o sospitosos, per regions sanitàries, 12 corresponen a la demarcació de Lleida.