
L’Àrea de Turisme del Consell Comarcal de l’Urgell ha elaborat un catàleg de cellers, molins d'oli i allotjaments de la comarca de l’Urgell que ha presentat avui a l’antic molí d’ oli Maurici Massot de Belianes.
Amb l'objectiu de donar a conèixer aquests atractius turístics, s'ha ideat l’eslògan: L’ Urgell, escenaris que inspiren.
El catàleg està disponible a l’espai web www.turismeurgell, on es pot descarregar i a la vegada redirigeix als webs dels establiments. L’espai conté un mapa interactiu on es pot fer la cerca de les característiques, visites, experiències i peculiaritats de cada empresa.
Per altra banda s’han editat 200 exemplars del catàleg en paper, de 112 pàgines, que es distribuiran de manera selectiva als agents que apareixen a la guia, als mitjans de comunicació, i a altres entitats per fer-ne difusió.
El Consell Comarcal de l’Urgell aposta així per la promoció del sector de l’oli, del vi i dels allotjaments per donar més visibilitat als petits pobles que amaguen una gran i variada oferta per fer que l’estada turística sigui una experiència inoblidable.
A la vegada també es pretén crear sinèrgies per treballar conjuntament i unir esforços per difondre el territori i les activitats que s’hi realitzen.
Hi han participat 13 cellers, 16 molins i 65 allotjaments que ofereixen un total de 1.148 places hoteleres.
És una iniciativa de l’Àrea del Turisme del Consell Comarcal de l’Urgell, amb el suport de la Diputació de Lleida i el Patronat Intercomarcal de Turisme Ara Lleida.
Amb l'objectiu de donar a conèixer aquests atractius turístics, s'ha ideat l’eslògan: L’ Urgell, escenaris que inspiren.
El catàleg està disponible a l’espai web www.turismeurgell, on es pot descarregar i a la vegada redirigeix als webs dels establiments. L’espai conté un mapa interactiu on es pot fer la cerca de les característiques, visites, experiències i peculiaritats de cada empresa.
Per altra banda s’han editat 200 exemplars del catàleg en paper, de 112 pàgines, que es distribuiran de manera selectiva als agents que apareixen a la guia, als mitjans de comunicació, i a altres entitats per fer-ne difusió.
El Consell Comarcal de l’Urgell aposta així per la promoció del sector de l’oli, del vi i dels allotjaments per donar més visibilitat als petits pobles que amaguen una gran i variada oferta per fer que l’estada turística sigui una experiència inoblidable.
A la vegada també es pretén crear sinèrgies per treballar conjuntament i unir esforços per difondre el territori i les activitats que s’hi realitzen.
Hi han participat 13 cellers, 16 molins i 65 allotjaments que ofereixen un total de 1.148 places hoteleres.
És una iniciativa de l’Àrea del Turisme del Consell Comarcal de l’Urgell, amb el suport de la Diputació de Lleida i el Patronat Intercomarcal de Turisme Ara Lleida.