Ràdio Tàrrega en directe

Actualitat

El Local de la Societat Ateneu acollia aquest divendres la presentació de “L’Organista” de Ramon Tomàs Pinyol, guanyador del 1r Premi Mestre Güell de Novel·la Històrica
El Local de la Societat Ateneu acollia aquest divendres la presentació del llibre l'’Organista' de Ramon Tomàs Pinyol, el guanyador del 1r Premi Mestre Güell de Novel·la Històrica. L’acte ha comptat amb la intervenció de la presidenta de la Societat Ateneu, Elisabet Talavera, que ha celebrat l’èxit d’aquesta primera convocatòria literària. Durant la seva intervenció, el guanyador, Ramón Pinyol Tomás ha destacat les dificultats que suposa publicar un llibre en l’actualitat. 
 
L’esdeveniment també servia per anunciar la segona edició del Premi Mestre Güell de Novel·la Històrica. Segons explicaven els organitzadors, les bases per participar-hi es publicaran a partir del gener, obrint així les portes a nous escriptors per optar al guardó. 



 
Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp


L'ÚLTIM INFORMATIU
Utilitzem galetes pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis, per motius tècnics, per millorar la vostra experiència de navegació, per emmagatzemar les vostres preferències i, opcionalment, per mostrar-vos anuncis personalitzats segons les vostres preferències analitzant els vostres hàbits de navegació. Seleccioneu ACCEPTAR per consentir totes les galetes, seleccioneu REBUTJAR per rebutjar totes les galetes o seleccioneu CONFIGURACIÓ per personalitzar les vostres preferències de galetes. Per a més informació, consulteu la nostra: Política de Galetes