Ràdio Tàrrega en directe
El Patronat de Turisme promociona les experiències oleoturístiques de les comarques de Lleida
El contingut de la plataforma s'ha traduït a l'anglès i francès per arribar també als mercats internacionals

ACN Lleida .- El Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida, amb la col·laboració dels consells comarcals de les zones productores d'oli de la demarcació, manté l'aposta per promocionar i donar suport a la comercialització del projecte 'Oleoturisme de Lleida. El gust de la terra', que es va engegar l'any passat. Per aquesta nova temporada, s'han actualitzat les propostes al web https://www.aralleida.cat/oleo-turisme i s'ha traduït el contingut de la plataforma a l'anglès i francès per tal d'arribar també a mercats internacionals. El projecte presenta 35 experiències i activitats vinculades amb l'oli per gaudir-ne a les comarques de la Noguera, l'Urgell, el Segrià, les Garrigues i el Pallars Jussà, tot i que es preveu que se'n puguin afegir altres.
L'estratègia del projecte es basa a convertir l'oferta en un producte turístic d'oleoturisme competitiu i orientat a la demanda, amb propostes temàtiques segmentades per perfils de viatger. Per enguany, el Patronat ha produït un vídeo promocional sobre el paisatge, les experiències i el patrimoni rural i cultural vinculats a l'oli, que es publicarà al web d'Oleoturisme i al canal YouTube d'Ara Lleida.

També s'han creat diferents peces audiovisuals adaptades a diversos formats per a la difusió a través de les xarxes socials pròpies (Instagram, Facebook, Twitter i YouTube) seguint la línia de difusió encetada l'any passat. Per als pròxims mesos està prevista la publicació de diferents posts vinculats a l'oli a les diferents xarxes socials per tal de donar visibilitat a totes aquelles empreses i entitats del territori participants en el projecte.

Altrament, dins del pla de promoció establert també s'han programat una sèrie d'actuacions que complementen la promoció al web i xarxes socials pròpies, així com a mitjans de comunicació generalistes i especialitzats d'àmbit català i mitjans especialitzats d'àmbit estatal. Així mateix, el pròxim número de la revista 'Ara Lleida' que edita el Patronat de Turisme oferirà un reportatge sobre l'oli i el projecte 'Oleoturisme'.


Actuacions dirigides als mercats francès i anglès

D’altra banda, s'han actualitzat les propostes d'oleoturisme del web https://www.aralleida.cat/oleo-turisme, que recull 35 experiències i activitats vinculades a l'oli a les cinc comarques productores de les Terres de Lleida. A la vegada, s'ha traduït el contingut de la plataforma a l'anglès i francès amb l'objectiu d'atendre la demanda d'aquests mercats i disposar d'una eina de promoció internacional. També s'han enviat correus elèctronics a 100.000 subscriptors del mitjà francès 'Petit Futé' repartits per les zones geogràfiques del Migdia-Pirineus, Llenguadoc-Rosselló i PACA (acrònim que fa referència a la zona de la Provença-Alps-Costa Blava, regions del sud-est de França).

D'altra banda, s'ha intensificat la promoció i comercialització conjunta amb l'Agència Catalana de Turisme (ACT) a través de les plataformes d'aquest organisme. Per una part, es carregarà en breu la informació d'un seguit de fires gastronòmiques al blog escasateva.catalunya.com, donant representativitat a les comarques lleidatanes. També s'han facilitat les propostes d'oleoturisme de Lleida que responen a paràmetres de sostenibilitat i activitats realitzades a l'aire lliure per nodrir de continguts experiencials l'apartat de gastronomia del web www.catalunya.com. Finalment, s'està treballant en l'actualització de la nova secció dedicada l'oleoturisme https://catalunya.com/que-fer/tasta/oleoturisme-una-nova-manera-de-tastar-catalunya al web promocional de l'ACT la qual també incorporarà en breu les propostes i activitats d'oleoturisme de les comarques de Lleida.

A més, s'està treballant en la conceptualització i disseny d'una publicació dedicada a l'oli i a les propostes vinculades al producte a les Terres de Lleida. El mapa interactiu permetrà la visualització d'imatges experiencials i l'accés a contingut de valor articulat territorialment i segons la tipologia d’experiències per gaudir-ne al territori.

 
Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp


L'ÚLTIM INFORMATIU

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per a millorar els nostres serveis i raons tècniques, per a millorar la teva experiència de navegació, per a emmagatzemar les teves preferències i, opcionalment, per a mostrar-te publicitat relacionada amb les teves preferències mitjançant l'anàlisi dels teus hàbits de navegació. Hem inclòs algunes opcions de configuració que et permeten dir-nos exactament les cookies que prefereixes i les que no. Prem ACCEPTAR per a consentir totes les cookies. Prem CONFIGURACIÓ per a decidir les opcions que prefereixes. Per a obtenir més informació sobre les nostres cookies accedeix a la nostra Política de cookies aquí: Més informació
Acceptar Rebutjar Gestionar Galetes