
Segons les últimes dades publicades pel Salut al web dadescovid.cat, Tàrrega manté la velocitat de reproducció de la malaltia (Rt) per sobre d’1, concretament a 1,02. Recordem que el punt màxim va ser el passat 12 d’octubre, quan la velocitat de reproducció es va enfilar a 2.4, el que significava que per cada 10 malalts, s’infectaven 24 persones.
En relació al risc de rebrot, a la capital de l’Urgell segueix essent molt alt, de 821,68 punts. En aquesta segona onada, els màxims nivells es van arribar el dia 28 d’octubre, quan el risc de rebrot es va situar a 1.028’02 punts.
A l'Urgell, la velocitat de reproducció de la malaltia és de1,05. Segons les últimes dades fetes públiques avui, el risc de rebrot a la nostra comarca és de 611,4, encara en vermell.
La xifra de defuncions per Covid-19 s’eleven a 32 les defuncions notificades a tota la comarca de l’Urgell des que va començar la pandèmia. Actualment hi ha 19 persones ingressades.