
Visita del subdelegat del Govern a Lleida, José Crespín, a l’empresa familiar Torrons Vicens d’Agramunt on ha conegut el procés d’elaboració de torrons i altres especialitats dolces que aquests dies veuen incrementat el volum de producció i demanda per la proximitat de les festes de Nadal.
José Crespín ha fet un recorregut per les instal·lacions acompanyat pel Mestre Torronaire Ángel Velasco, qui li ha desgranat les diferents fases de producció artesanal de l’àmplia varietat de torrons que produeix l’empresa i que comercialitza tant al nostre país com a mercats internacionals. Crespín també ha visitat les noves instal·lacions de la companyia al polígon d’Agramunt que permetran la posada en marxa de dos nous obradors que han de consolidar el seu lideratge.
El subdelegat ha seguit amb interès les explicacions i ha destacat “el gran salt empresarial” fet per aquesta empresa familiar amb una llarga trajectòria caracteritzada per “la constant innovació i la qualitat com a garantia davant els consumidors i clients”. Segons Crespín, “Torrons Vicens porta el nom d’Agramunt i la marca de Lleida per tot el món; un nom que és sinònim de tradició, de qualitat i de constant innovació”.
Crespín ha assenyalat també que “davant uns Nadals que obligatòriament han de ser diferents als que estàvem acostumats per la pandèmia, hi haurà tradicions que no canviaran i una d’elles serà la de consumir torrons fets a casa nostra”.
José Crespín ha fet un recorregut per les instal·lacions acompanyat pel Mestre Torronaire Ángel Velasco, qui li ha desgranat les diferents fases de producció artesanal de l’àmplia varietat de torrons que produeix l’empresa i que comercialitza tant al nostre país com a mercats internacionals. Crespín també ha visitat les noves instal·lacions de la companyia al polígon d’Agramunt que permetran la posada en marxa de dos nous obradors que han de consolidar el seu lideratge.
El subdelegat ha seguit amb interès les explicacions i ha destacat “el gran salt empresarial” fet per aquesta empresa familiar amb una llarga trajectòria caracteritzada per “la constant innovació i la qualitat com a garantia davant els consumidors i clients”. Segons Crespín, “Torrons Vicens porta el nom d’Agramunt i la marca de Lleida per tot el món; un nom que és sinònim de tradició, de qualitat i de constant innovació”.
Crespín ha assenyalat també que “davant uns Nadals que obligatòriament han de ser diferents als que estàvem acostumats per la pandèmia, hi haurà tradicions que no canviaran i una d’elles serà la de consumir torrons fets a casa nostra”.