Els ajuntaments d’Agramunt, Bellcaire, Montgai i Penelles han adquirit de manera conjunta un nou vehicle de Protecció Civil per tal de tenir un servei per les seves pròpies necessitats municipals.
En aquest sentit s’ha signat un conveni de col·laboració entre els ajuntaments esmentats per fer front conjuntament a les despeses del servei de Protecció Civil proporcionalment als esdeveniments que cada municipi executi durant l’any.
La inversió total del vehicle ha estat de 4.637,53€, repartida a parts iguals entre els 4 ajuntaments. Les tasques a realitzar seran les pròpies d’aquest tipus de servei amb col·laboració amb els serveis d’emergències i també en cas d’esdeveniments que organitzin els ajuntaments, tal com fires, festes, competicions esportives i altres que puguin ser considerares d’interès la participació dels voluntaris de Protecció Civil.
Actualment el personal voluntari el conformen 5 persones inscrites al registre especial de la Direcció General de AVPC, però amb la possibilitat d’incrementar en nombre d’efectius. La seva dependència funcional correspon a l’Ajuntament de Montgai.