Ràdio Tàrrega en directe

Actualitat

Els consellers del Govern exposaran el balanç de mig mandat aquest cap de setmana en una gira pel territori català

Personalitats referents en diversos àmbits participaran als actes del dissabte repartits per totes les vegueries.

Els consellers del Govern de la Generalitat recorreran el territori català aquest cap de setmana per exposar el seu balanç de la meitat del mandat. Els titulars de les diverses Conselleries es distribuiran per diferents ciutats catalanes i dissabte participaran en actes i conferències per explicar els avenços dels seus Departaments. Per al Govern, l'objectiu d'aquesta gira és "intercanviar opinions i visions" amb diverses personalitats vinculades al món social, cultural, esportiu, acadèmic i empresarial. De fet, en tots els actes que protagonitzin els consellers hi participaran, també, persones referents d'àmbits estratègics, així com diversos alcaldes.

Entre les personalitats convidades a participar d'aquestes conferències hi ha el director de cinema Francesc Trullols, l'experta en tecnologia aplicada a la salut Elisenda Bonet-Carne; Joan Comella, director de la Fundació Sant Joan de Déu; o Vanessa Abad, presidenta del Clúster Bioenergia de Catalunya.

També es comptarà amb rectors de diverses universitats, com Àngels Fitó (UOC), Francesc Torres (UPC) i Marta Otero (UVic-UCC), així com amb la sociòloga Marina Subirats i l'esquiador de fons olímpic Jaume Pueyo, entre altres.


Gira de consellers

Durant dissabte, els consellers recorreran tot el país en diversos actes per explicar l'obra de Govern a mig mandat. Així, el conseller de la Presidència, Albert Dalmau, visitarà El Vendrell; Alícia Romero, titular d'Economia i Finances, anirà a Mataró; Núria Parlon, consellera d'Interior, es desplaçarà a Sant Boi de Llobregat; Sílvia Paneque, portaveu i consellera de Territori, es quedarà a Girona, la seva ciutat; la consellera de Salut, Olga Pané, exposarà els avenços en salut a Tortosa; i la consellera d'Educació, Esther Niubó, farà un acte a Sant Feliu de Llobregat.

De la mateixa manera, el conseller de Drets Socials, Raúl Moreno, visitarà Sabadell; mentre que Miquel Sàmper, d'Empresa i Treball, i Ramon Espadaler, de Justícia, aniran a Palafrugell i Vic, respectivament. Per la seva banda, la consellera de Recerca i Universitats, Núria Montserrat, es desplaçarà a Manresa; el d'Agricultura, Òscar Ordeig, parlarà a Lleida; la d'Igualtat, Eva Menor, ho farà a Barcelona, i el titular de Política Lingüística, Francesc Xavier Vila, s'expressarà a Tàrrega.

Finalment, la consellera de Cultura, Sònia Hernández, farà un acte a Tarragona i el d'Esports, Berni Álvarez, anirà a la Seu d'Urgell.

 

Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp


L'ÚLTIM INFORMATIU
Utilitzem galetes pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis, per motius tècnics, per millorar la vostra experiència de navegació, per emmagatzemar les vostres preferències i, opcionalment, per mostrar-vos anuncis personalitzats segons les vostres preferències analitzant els vostres hàbits de navegació. Seleccioneu ACCEPTAR per consentir totes les galetes, seleccioneu REBUTJAR per rebutjar totes les galetes o seleccioneu CONFIGURACIÓ per personalitzar les vostres preferències de galetes. Per a més informació, consulteu la nostra: Política de Galetes