Ràdio Tàrrega en directe

Actualitat

Els Mossos busquen uns lladres que van atracar armats un local d'apostes de Lleida
Haurien fugit amb uns 29.000 euros i la policia va localitzar el vehicle amb què van marxar a Tàrrega

Els Mossos d'Esquadra busquen quatre lladres que dimecres al matí van robar armats amb ganivets una sala d'apostes esportives situada al carrer Alfred Perenya de Lleida. Segons ha avançat 'Segre' i confirmat la policia, els assaltants haurien fugit amb uns 29.000 euros i el cotxe dels lladres va ser localitzat al migdia a l'aparcament d'un supermercat de Tàrrega. Els fets van tenir lloc pel volts de les deu del matí quan tres persones encaputxades i armades amb ganivets van entrar a la sala i van amenaçar la treballadora per tal d'aconseguir la recaptació. A l'exterior els esperaven per fugir a tota velocitat. 

La víctima va avisar la policia, que es va desplaçar al lloc, i van muntar un dispositiu per trobar el cotxe dels lladres, que va ser gravat per les càmeres de seguretat. Sembla ser que els lladres ja estan identificats i es tractaria d'una banda especialitzada en aquest tipus d'assalts. De moment no s'ha fet cap detenció.

 
Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp


L'ÚLTIM INFORMATIU
Utilitzem galetes pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis, per motius tècnics, per millorar la vostra experiència de navegació, per emmagatzemar les vostres preferències i, opcionalment, per mostrar-vos anuncis personalitzats segons les vostres preferències analitzant els vostres hàbits de navegació. Seleccioneu ACCEPTAR per consentir totes les galetes, seleccioneu REBUTJAR per rebutjar totes les galetes o seleccioneu CONFIGURACIÓ per personalitzar les vostres preferències de galetes. Per a més informació, consulteu la nostra: Política de Galetes