Ràdio Tàrrega en directe
ÀUDIO Entrevista a l'alcalde de la Fuliola Jaume Ferrer sobre com viu el municipi la pandèmia del coronavirus

La Fuliola és un dels municipis de la comarca de l’Urgell que més està patint els efectes de la pandèmia del covid-19, després que el virus afectés a diversos interns de la residència provocant fins a data d’ahir 15 d’abril, la mort de 19 persones usuàries del centre.
La residència de la Fuliola també és una en les quals el departament de Salut de la Generalitat ha començat a dur a terme tests ràpids principalment, en usuaris i treballadors que no hagin donat positiu prèviament en un test PCR.

Us reproduïm l’entrevista que hem mantingut amb l’alcalde de la Fuliola Jaume Ferrer sobre com es viu la pandèmia del coronavirus al municipi:

Foto: Viquipèdia



 
Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp


L'ÚLTIM INFORMATIU
Utilitzem galetes pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis, per motius tècnics, per millorar la vostra experiència de navegació, per emmagatzemar les vostres preferències i, opcionalment, per mostrar-vos anuncis personalitzats segons les vostres preferències analitzant els vostres hàbits de navegació. Seleccioneu ACCEPTAR per consentir totes les galetes, seleccioneu REBUTJAR per rebutjar totes les galetes o seleccioneu CONFIGURACIÓ per personalitzar les vostres preferències de galetes. Per a més informació, consulteu la nostra: Política de Galetes