Ràdio Tàrrega en directe
Es prorroga durant un any la validesa dels DNI que caduquen a partir de la declaració de l'estat d'alarma

El Consell de Ministres ha acordat aquest dimarts prorrogar durant un any la validesa dels documents nacionals d'identitat que caduquen des de l'entrada en vigor de l'estat d'alarma dissabte passat 14 de març.

Aquesta mesura ve recollida en el Reial decret llei de mesures urgents extraordinàries per fer front a l'impacte econòmic i social de l'COVID-19, aprovat aquest dimarts en Consell de Ministres.

"Queda prorrogada per un any, fins al dia tretze de març de dos mil vint-iu, la validesa de el document nacional d'identitat de les persones majors d'edat titulars d'un document que caduqui des de la data d'entrada en vigor d'el Reial Decret 463/2020 , de 14 de març, pel qual es declara l'estat d'alarma per a la gestió de la situació de crisi sanitària ocasionada pel COVID-19 ", assenyala el text legal.

També s'indica que "la pròrroga de la validesa de el document nacional d'identitat permetrà que puguin renovar-se, d'acord amb el procediment actual, els certificats reconeguts incorporats a el mateix per igual període".

 
Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp


L'ÚLTIM INFORMATIU
Utilitzem galetes pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis, per motius tècnics, per millorar la vostra experiència de navegació, per emmagatzemar les vostres preferències i, opcionalment, per mostrar-vos anuncis personalitzats segons les vostres preferències analitzant els vostres hàbits de navegació. Seleccioneu ACCEPTAR per consentir totes les galetes, seleccioneu REBUTJAR per rebutjar totes les galetes o seleccioneu CONFIGURACIÓ per personalitzar les vostres preferències de galetes. Per a més informació, consulteu la nostra: Política de Galetes