Foment Tàrrega ha iniciat una campanya de conscienciació a través de la xarxa social Instagram “per fomentar més que mai la necessitat de fer les compres en comerços de proximitat.", segons ha explicat a Ràdio Tàrrega Marc Roselló, portaveu de l'entitat.
Aquesta campanya és paral•lela a una altre que es du a terme a través de la mateixa xarxa social, per aglutinar i difondre les diferents ofertes comercials dels seus associats en aquests dies en els que s’ha decretat l’ estat d’alarma que limita la mobilitat de les persones, i que en la majoria de casos ha obligat a tancar al públic molts comerços.
“Com que hem vist des de Foment que hi ha molts establiments que s’estan buscant la vida per sobreviure i continuar donant servei en aquests dies de carència, doncs vam decidir compartir les seves activitats difoses a través d’Instagram fent xarxa a traves del compte de l’associació perquè arribin a més gent”, ha explicat Marc Roselló.
El mètode que ha utilitzat Foment Tàrrega es pot visualitzar a través de les històries d’Instagram de l’entitat, on es mostren tots els serveis que s’ofereixen aquests dies des dels seus associats, que van des de compra d’electrodomèstics, compra d’alimentació amb comanda prèvia per evitar cues als comerços, etc.