Associació de comerços i serveis de Tàrrega, Foment Tàrrega, presenta la campanya "LA GROSSA DE FOMENT", que té per objectiu incentivar a la ciutadania a dur a terme les seves compres a la ciutat.
La campanya proposa fer cada setmana un sorteig a través de les xarxes socials d'un premi de 250 euros per gastar en els 13 diferents sectors dels comerços associats.
Tothom pot participar cada setmana en el sorteig que es farà cada divendres a través de les xarxes socials. El procediment per poder entrar al sorteig setmanal serà el següent:
-S'ha de seguir @fomentarrega a l'Instagram
-Compartir i fer m'agrada a la publicació
-Mencionar dos amics
-Compartir la publicació al perfil o a les històries.
Es podrà participar tantes vegades com es vulgui i així tenir més possibilitats de guanyar el premi.
Tretze premis de 250 € per gastar en diferents sectors, cada setmana en un sector diferent, tan variats com la restauració, l'estètica, la moda, l'electrònica, o fins i tot altres com la salut, la formació o els concessionaris de cotxes.
Del divendres 9 d'abril i fins al 9 de juliol es farà un sorteig setmanal, d ‘un sector dels diferents establiments de Foment Tàrrega. Per tant, durant aquesta campanya es repartirà un total de 3.250 € en premis que revertiran directament entre els mateixos establiments associats, i a la vegada tindran més visibilitat a les xarxes socials.
Cal destacar el fet, que enguany la protagonista és el capgròs de la Rosalia, un dels nans de l’Associació Guixanet. La Rosalia fou una estimada targarina que va regentar un establiment de venda i reparació de ciclomotors i bicicletes a la plaça del Carme.