Per afrontar la campanya l’obrador ha fet 4 noves contractacions laborals i ara hi treballen un total de 16 persones. D’aquestes 8 són persones amb discapacitat i 3 són persones del col.lectiu en risc d’exclusió. · Les roses es vendran principalment en empreses que volen fer un detall als seus treballadors i col.laboradors, parades i botigues físiques i a la botiga online. · Aquest any la campanya de la rosa del Rosal també anirà lligada a una campanya a les xarxes socials i a l’estrena d’una exposició on es pretén visibilitzar les diferents maneres d’estimar des d’un punt de vista inclusiu i divers.
El projecte de l’obrador El Rosal del Grup Alba ha donat el tret de sortida a la campanya de Sant Jordi elaborant les seves roses de galeta i xocolata. Fa setmanes, però que porten treballant-hi, ja que han estat innovant en un nou producte, una rosa amb gust de maduixa àcida i elaborada amb maduixes naturals, sense conservants ni colorants. La innovació és un repte que tenen tots els productors i no sempre és un procés fàcil, ja que comporta un procés d’investigació especialitzat i una inversió. El Rosal ha comptat amb l’assessorament d’una experta pastissera del territori, Marta Bernaus.
Per la campanya de Sant Jordi d’aquest any El Rosal ha fet 4 noves insercions laborals. Actualment, a l’obrador hi estan treballant 16 persones entre galeteres, transportistes, tasques de coordinació i monitoratge. 8 d’aquestes són persones amb discapacitat i 3 persones formen part del col.lectiu de risc d’exclusió i estan contractades per l’empresa d’inserció d’Alba. A nivell de producció l’any passat es van fabricar i vendre 22.000 roses i aquest any esperen arribar a les 25.000 entre la rosa vermella i negre.
A banda d’innovar amb la rosa vermella també han treballat un nou format de la rosa amb i sense pal i nous packagings encarats a vendre a les botigues d’arreu de Catalunya i a la botiga online (www.aalba.cat) El Rosal espera que amb aquestes innovacions les empreses i clients que fins ara han estat fidels a la rosa tornin a confiar en aquest producte. Per acompanyar el llançament de la nova rosa vermella. El Rosal iniciarà una campanya a les xarxes socials a partir de la primera setmana d’abril, protagonitzada per diferents persones, amb la idea de visibilitzar la idea que existeixen diferents maneres d’estimar. Un doble missatge on es vol posar en valor la diversitat i la inclusió. La campanya també anirà acompanyada d’una exposició que s’inaugurarà el dia 4 d’abril al Restaurant el Gat.
Per la campanya de Sant Jordi d’aquest any El Rosal ha fet 4 noves insercions laborals. Actualment, a l’obrador hi estan treballant 16 persones entre galeteres, transportistes, tasques de coordinació i monitoratge. 8 d’aquestes són persones amb discapacitat i 3 persones formen part del col.lectiu de risc d’exclusió i estan contractades per l’empresa d’inserció d’Alba. A nivell de producció l’any passat es van fabricar i vendre 22.000 roses i aquest any esperen arribar a les 25.000 entre la rosa vermella i negre.
A banda d’innovar amb la rosa vermella també han treballat un nou format de la rosa amb i sense pal i nous packagings encarats a vendre a les botigues d’arreu de Catalunya i a la botiga online (www.aalba.cat) El Rosal espera que amb aquestes innovacions les empreses i clients que fins ara han estat fidels a la rosa tornin a confiar en aquest producte. Per acompanyar el llançament de la nova rosa vermella. El Rosal iniciarà una campanya a les xarxes socials a partir de la primera setmana d’abril, protagonitzada per diferents persones, amb la idea de visibilitzar la idea que existeixen diferents maneres d’estimar. Un doble missatge on es vol posar en valor la diversitat i la inclusió. La campanya també anirà acompanyada d’una exposició que s’inaugurarà el dia 4 d’abril al Restaurant el Gat.