Ràdio Tàrrega en directe
Josep Minguell tornarà a pintar a Santa Maria de l'Alba de Tàrrega
Les pintures de Minguell s'afegiran a la commemoració dels 350 anys de l’inici de la construcció de l’església actual, dissenyada per Fra Josep de la Concepció

El pintor targarí Josep Minguell tornarà a pintar a la parròquia de Santa Maria de l’Alba de Tàrrega. Concretament es tractarà d’un conjunt de pintures de l’altar major. Un projecte pictòric “que durarà uns mesos i  esperem poder-les tenir acabades per la festa de la Mare de Déu de l’Alba, al maig, tot commemorant els  350 anys de  l’inici de la construcció de l’església actual, dissenyada per Fra Josep de la Concepció”, han explicat des de la parròquia.

Paral·lelament també es durà a terme la restauració de la teulada de damunt l’altar major, “ja que està molt malmesa. És urgent la seva rehabilitació, i més encara al fer les pintures noves del presbiteri”, expliquen.

Aquesta mateixa setmana es procedeix a l’adequació del presbiteri, on es muntaran unes bastides perquè Minguell pugui plasmar la seva obra a principis de l’any vinent
Des de la parròquia han anunciat que properament iniciaran una campanya per recaptar fons per afrontar aquestes actuacions al temple.


 
Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp


L'ÚLTIM INFORMATIU
Utilitzem galetes pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis, per motius tècnics, per millorar la vostra experiència de navegació, per emmagatzemar les vostres preferències i, opcionalment, per mostrar-vos anuncis personalitzats segons les vostres preferències analitzant els vostres hàbits de navegació. Seleccioneu ACCEPTAR per consentir totes les galetes, seleccioneu REBUTJAR per rebutjar totes les galetes o seleccioneu CONFIGURACIÓ per personalitzar les vostres preferències de galetes. Per a més informació, consulteu la nostra: Política de Galetes