Ràdio Tàrrega en directe

Actualitat

L’ANC Tàrrega per la Independència acull la presentació del llibre 'L’assassinat de Guillem: mentides, feixistes i togues'
L’acte tindrà lloc el divendres 26 de juny, a les 19 h, a la Biblioteca Germanes Güell de Tàrrega.

L’ANC Tàrrega per la Independència acull la presentació del llibre 'L’assassinat de Guillem: mentides, feixistes i togues', de l’escriptor i sociòleg Rafael Xambó. L’acte tindrà lloc el divendres 26 de juny, a les 19 h, a la Biblioteca Germanes Güell de Tàrrega.

La publicació analitza l’assassinat de Guillem Agulló, el jove antifeixista valencià mort l’11 d’abril de 1993 a Montanejos a mans d’un grup de neonazis, i aprofundeix en el tractament judicial, policial i mediàtic que va seguir el crim.

A través de l’estudi de centenars d’articles periodístics i nombrosos documents audiovisuals, Rafael Xambó examina el relat construït al voltant del cas i denuncia els intents de presentar els fets com una simple baralla entre joves, tot reivindicant que es va tractar d’un assassinat amb una clara motivació política.

La presentació comptarà amb la participació del mateix autor, Rafael Xambó, i serà conduïda per Carles López, coordinador de l’Assemblea Nacional Catalana de Tàrrega. Durant l’acte hi haurà exemplars del llibre a la venda i els assistents podran obtenir-ne una dedicatòria de l’autor.

 
Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp


L'ÚLTIM INFORMATIU
Utilitzem galetes pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis, per motius tècnics, per millorar la vostra experiència de navegació, per emmagatzemar les vostres preferències i, opcionalment, per mostrar-vos anuncis personalitzats segons les vostres preferències analitzant els vostres hàbits de navegació. Seleccioneu ACCEPTAR per consentir totes les galetes, seleccioneu REBUTJAR per rebutjar totes les galetes o seleccioneu CONFIGURACIÓ per personalitzar les vostres preferències de galetes. Per a més informació, consulteu la nostra: Política de Galetes