Actualitat
Es tracta d'un puzle pedagògic pensat per treballar de manera lúdica el repartiment equitatiu de les tasques quotidianes.
Diversos centres educatius d’educació infantil de la comarca de l’Urgell han participat aquest divendres, 6 de març, en una acció impulsada per l’Àrea d’Igualtat (SIAD) del Consell Comarcal de l'Urgell amb motiu del 8 de Març, Dia Internacional de les Dones. L’activitat té com a objectiu promoure la igualtat i la corresponsabilitat familiar des de les primeres etapes educatives.
La iniciativa ha servit per presentar un puzle pedagògic que es distribuirà a les escoles d’infantil del territori. Es tracta d’un material didàctic pensat per treballar de manera lúdica el repartiment equitatiu de les tasques quotidianes i reflexionar sobre els rols dins l’àmbit familiar.
Durant la trobada, els centres participants han pogut conèixer el funcionament del recurs educatiu i la proposta de taller associada, que des de l’Àrea d’Igualtat s’ofereix als centres educatius interessats. De fet, aquest taller ja s’ha començat a desenvolupar en algunes escoles de la comarca amb una bona acollida per part de la comunitat educativa.
Amb aquesta acció, l’Àrea d’Igualtat vol contribuir a fomentar valors d’equitat, respecte i coeducació entre els infants, incidint en la importància d’educar en la igualtat des de la infància.

