Actualitat

Iniciativa de la Regidoria de Promoció Econòmica amb 86 comerços adherits
La sisena edició de la campanya de bons de descompte impulsada per la Regidoria de Promoció Econòmica de l'Ajuntament Tàrrega ha estat de nou un èxit, esgotant, pràcticament, la totalitat dels bons de descomptes emesos. El consistori fa un balanç molt positiu d’aquesta iniciativa per fomentar les compres de proximitat i donar suport als establiments i a la ciutadania. La campanya s’ha desenvolupat del 3 al 30 de juny i ha comptat amb 86 comerços adherits.
En aquesta ocasió, la campanya ha generat un impacte econòmic als comerços de la capital de l’Urgell que ascendeix a 225.769 euros, una xifra similar a l’assolida en anteriors edicions. En concret, s’han gastat 9.996 dels 10.000 bons disponibles en 3.394 operacions de compra, aprofitant els vals de descomptes de 5 euros per a les compres. La majoria de bons es van descarregar en els primers dies de la campanya, però el fet que tinguessin una data de caducitat d’una setmana ha fet que alguns d’aquests descomptes caducats s’anessin regenerant i tornant a posar a disposició de l’usuari.
La regidora de Promoció Econòmica, Núria Robert, ha afirmat que “les xifres demostren de nou la bona rebuda d’aquesta campanya a Tàrrega. S’ha notat que clients i establiments ho esperaven i per això es van descarregar tants bons a l’inici de la campanya.”
Iniciativa amb el suport d’establiments de la ciutat
Els 86 establiments comercials adherits a la iniciativa celebren els resultats obtinguts. Per sectors, de nou, les botigues de moda van ser les preferides pels consumidors per gastar els seus bons, seguides dels petits establiments d’alimentació i dels establiments de perruqueria i estètica. Esports, calçats i electrònica són també establiments on més bons s’han consumit.
Val a dir que durant la primera setmana es van bescanviar un total de 6.474 bons, essent el divendres 6 de juny la jornada en la qual les persones compradores més en van fer servir amb un total de 1.502 vals.
La sisena edició de la campanya de bons de descompte impulsada per la Regidoria de Promoció Econòmica de l'Ajuntament Tàrrega ha estat de nou un èxit, esgotant, pràcticament, la totalitat dels bons de descomptes emesos. El consistori fa un balanç molt positiu d’aquesta iniciativa per fomentar les compres de proximitat i donar suport als establiments i a la ciutadania. La campanya s’ha desenvolupat del 3 al 30 de juny i ha comptat amb 86 comerços adherits.
En aquesta ocasió, la campanya ha generat un impacte econòmic als comerços de la capital de l’Urgell que ascendeix a 225.769 euros, una xifra similar a l’assolida en anteriors edicions. En concret, s’han gastat 9.996 dels 10.000 bons disponibles en 3.394 operacions de compra, aprofitant els vals de descomptes de 5 euros per a les compres. La majoria de bons es van descarregar en els primers dies de la campanya, però el fet que tinguessin una data de caducitat d’una setmana ha fet que alguns d’aquests descomptes caducats s’anessin regenerant i tornant a posar a disposició de l’usuari.
La regidora de Promoció Econòmica, Núria Robert, ha afirmat que “les xifres demostren de nou la bona rebuda d’aquesta campanya a Tàrrega. S’ha notat que clients i establiments ho esperaven i per això es van descarregar tants bons a l’inici de la campanya.”
Iniciativa amb el suport d’establiments de la ciutat
Els 86 establiments comercials adherits a la iniciativa celebren els resultats obtinguts. Per sectors, de nou, les botigues de moda van ser les preferides pels consumidors per gastar els seus bons, seguides dels petits establiments d’alimentació i dels establiments de perruqueria i estètica. Esports, calçats i electrònica són també establiments on més bons s’han consumit.
Val a dir que durant la primera setmana es van bescanviar un total de 6.474 bons, essent el divendres 6 de juny la jornada en la qual les persones compradores més en van fer servir amb un total de 1.502 vals.