Actualitat
Iniciativa de la Regidoria de Promoció Econòmica amb suport de la Cambra de Comerç i 86 comerços adherits en què s’han bescanviat la totalitat dels 10.000 vals disponibles
La cinquena edició de la campanya de bons de descompte impulsada per la Regidoria de Promoció Econòmica de Tàrrega ha estat de nou un èxit, ja que en aquesta ocasió, del 14 d’octubre al 16 de novembre, s’ha esgotat la totalitat dels 10.000 bons de 5 euros disponibles. Aquesta darrera campanya ha generat un impacte econòmic als comerços de la capital de l’Urgell que ascendeix a gairebé 240.000 euros, xifra similar a l’assolida en anteriors edicions.
L’Ajuntament de Tàrrega fa un balanç positiu d’aquesta iniciativa que fomenta les compres de proximitat i dona suport als establiments i a la ciutadania. A la darrera campanya, que ha mantingut la col·laboració de la Cambra de Comerç de Tàrrega, s’hi han adherit 86 comerços.
Les persones consumidores van gastar els 10.000 bons disponibles en 3.260 operacions de compra. Així doncs, l’import total dels 50.000 euros destinats a aquesta campanya han estat distribuïts entre totes les persones que hi han participat a través del portal bons.tarrega.cat.
De fet, en els primers dies de la campanya es van descarregar la majoria de bons si bé el fet que tinguin data de caducitat d’una setmana ha fet que alguns d’aquests bons caducats s’anessin regenerant i tornant a posar a disposició de l’usuari. Aquest sistema evita que quedin bons descarregats sense usar.
La regidora de Promoció Econòmica, Núria Robert, afirma que “l’èxit d’aquesta campanya és molt clar, tenint en compte que enguany hem apostat per fer-la dos cops i ha seguit funcionant perfectament de manera que clients i establiments ja ho esperen’’.
Pel que fa als 86 establiments comercials adherits a la iniciativa, el sector de la moda va ser el preferit pels consumidors per gastar els bons, seguit dels petits establiments d’alimentació, perruqueria i estètica. Esports, calçats i electrònica són també establiments on més bons s’han consumit.
Val a dir que durant la primera setmana es van bescanviar un total de 7.360 bons, essent el divendres 18 d’octubre la jornada en la qual les persones compradores més en van fer servir amb un total de 1.790 vals.
Conveni amb la Cambra de Comerç i Indústria de Tàrrega
Cal recordar que totes les edicions d’aquesta iniciativa, pionera a les comarques de Lleida, han estat possibles gràcies a un conveni signat entre l’Ajuntament i la Cambra de Comerç i Indústria de Tàrrega, encarregada de gestionar els pagaments als negocis adherits a la iniciativa.
La cinquena edició de la campanya de bons de descompte impulsada per la Regidoria de Promoció Econòmica de Tàrrega ha estat de nou un èxit, ja que en aquesta ocasió, del 14 d’octubre al 16 de novembre, s’ha esgotat la totalitat dels 10.000 bons de 5 euros disponibles. Aquesta darrera campanya ha generat un impacte econòmic als comerços de la capital de l’Urgell que ascendeix a gairebé 240.000 euros, xifra similar a l’assolida en anteriors edicions.
L’Ajuntament de Tàrrega fa un balanç positiu d’aquesta iniciativa que fomenta les compres de proximitat i dona suport als establiments i a la ciutadania. A la darrera campanya, que ha mantingut la col·laboració de la Cambra de Comerç de Tàrrega, s’hi han adherit 86 comerços.
Les persones consumidores van gastar els 10.000 bons disponibles en 3.260 operacions de compra. Així doncs, l’import total dels 50.000 euros destinats a aquesta campanya han estat distribuïts entre totes les persones que hi han participat a través del portal bons.tarrega.cat.
De fet, en els primers dies de la campanya es van descarregar la majoria de bons si bé el fet que tinguin data de caducitat d’una setmana ha fet que alguns d’aquests bons caducats s’anessin regenerant i tornant a posar a disposició de l’usuari. Aquest sistema evita que quedin bons descarregats sense usar.
La regidora de Promoció Econòmica, Núria Robert, afirma que “l’èxit d’aquesta campanya és molt clar, tenint en compte que enguany hem apostat per fer-la dos cops i ha seguit funcionant perfectament de manera que clients i establiments ja ho esperen’’.
Pel que fa als 86 establiments comercials adherits a la iniciativa, el sector de la moda va ser el preferit pels consumidors per gastar els bons, seguit dels petits establiments d’alimentació, perruqueria i estètica. Esports, calçats i electrònica són també establiments on més bons s’han consumit.
Val a dir que durant la primera setmana es van bescanviar un total de 7.360 bons, essent el divendres 18 d’octubre la jornada en la qual les persones compradores més en van fer servir amb un total de 1.790 vals.
Conveni amb la Cambra de Comerç i Indústria de Tàrrega
Cal recordar que totes les edicions d’aquesta iniciativa, pionera a les comarques de Lleida, han estat possibles gràcies a un conveni signat entre l’Ajuntament i la Cambra de Comerç i Indústria de Tàrrega, encarregada de gestionar els pagaments als negocis adherits a la iniciativa.