Ràdio Tàrrega en directe

Actualitat

La campanya Oh!MyLot preveu vendre 20.000 lots durant aquestes festes de Nadal

La iniciativa conjunta de l’Associació Alba, l’Olivera i Casa Dalmases vol consolidar les bones xifres de l’any passat i promoure un Nadal “sense quecos”.


L’Associació Alba, la Cooperativa l’Olivera i la Fundació Casa Dalmases ja tenen a punt una nova edició de la seva campanya de Nadal, Oh!MyLot, amb l’objectiu de consolidar les bones xifres assolides l’any passat.

Segons el responsable del projecte, Jordi Lloveras, la previsió és tornar a assolir les 20.000 unitats venudes i mantenir la col·laboració amb prop de 200 empreses i institucions que aposten pel valor social. “Comptem amb un catàleg de 120 productes, el 90% dels quals són d’origen social. Són productes alimentaris elaborats en centres especials de treball per a persones amb discapacitat o en risc d’exclusió”, ha explicat.

Durant aquests mesos d’activitat, l’empresa preveu tenir fins a 15 treballadors, una dotzena dels quals provenen d’entitats socials vinculades al projecte.

La iniciativa és fruit de la col·laboració, iniciada fa dos anys, entre les tres entitats, que van unir esforços per crear una marca comuna i millorar la distribució dels seus productes. “És una aposta de valor segur, perquè són productes de molt bona qualitat”, recalca Lloveras.

En aquesta campanya de Nadal, l’entitat també vol promoure un Nadal sense “quecos”, aquells productes coneguts també com a “pongos” que, per la seva poca qualitat, sovint no s’acaben consumint. “Tots hem rebut algun producte en un lot de Nadal que no te’l menges mai; queda a l’estanteria de casa per la poca qualitat. Per això, la nostra campanya aposta per la qualitat dels productes”, afegeix el responsable d’Oh!MyLot.

Ismael Navarro, membre de l’Associació Alba i treballador de la campanya, destaca que “l’experiència està molt bé, perquè et fa pensar com ordenar tots els productes perquè t’hi càpiguen tots en el mateix lot”.

Els principals clients d’Oh!MyLot són empreses privades i administracions públiques que volen incorporar valors de responsabilitat social durant la campanya de Nadal.



 
Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp


L'ÚLTIM INFORMATIU
Utilitzem cookies pròpies i de tercers per a millorar els nostres serveis i raons tècniques, per a millorar la teva experiència de navegació, per a emmagatzemar les teves preferències i, opcionalment, per a mostrar-te publicitat relacionada amb les teves preferències mitjançant l'anàlisi dels teus hàbits de navegació. Hem inclòs algunes opcions de configuració que et permeten dir-nos exactament les cookies que prefereixes i les que no. Prem ACCEPTAR per a consentir totes les cookies. Prem CONFIGURACIÓ per a decidir les opcions que prefereixes. Per a obtenir més informació sobre les nostres cookies accedeix a la nostra Política de cookies aquí: Més informació
Acceptar Rebutjar Gestionar Galetes