Aquesta eina agilitarà l'administració dels municipis petits en els seus tràmits amb la resta d'institucions públiques
ACN Lleida .- La Diputació de Lleida ha aprovat la licitació del gestor d'expedients per a ajuntaments, entitats municipals descentralitzades (EMD) i consells comarcals. La Diputació posarà aquesta eina per implantar més ràpidament l'administració electrònica a disposició dels ens locals de manera gratuïta. D'aquesta manera, no els suposarà cap cost addicional i els comportarà un estalvi de temps, recursos i personal important, sobretot en el cas dels municipis més petits i amb pressupostos més reduïts, en els seus tràmits amb la Diputació i la resta d'institucions públiques. La diputació lleidatana hi destina més 800.000 euros per als dos primers anys, prorrogables dos anys més.
Els ajuntaments lleidatans i el seu personal tindran a la seva disposició una eina que els facilitarà la feina, la tramitació, gestió i consulta d'expedients de manera telemàtica amb independència del lloc físic on es trobin, o del lloc on es connectin (ja sigui el seu lloc habitual de feina, en un reunió fora del lloc de treball habitual o fins i tot del propi domicili del personal tècnic) per afavorir el teletreball i la feina telemàtica. L'estalvi de temps, de recursos i de presencialitat permet noves formes de tramitació digital, d'agilitat, flexibilitat i transformació.
El diputat de Noves Tecnologies de la Diputació de Lleida, Francesc Sabanés, ha assenyalat que la missió de la institució és "ajudar i fer la vida més fàcil als ajuntaments", i ha recordat que "aquest és un dels compromisos de la legislatura". "Després de posar a disposició de les administracions locals i el seu personal les eines per facilitar el seu treball digital, a més de la creació d'un nou canal específic de suport i atenció tècnica, ara encarem un següent pas en la implantació de l'administració electrònica", ha destacat l'assessor en Noves Tecnologies i Administració Electrònica, Ivan Bertran.
ACN Lleida .- La Diputació de Lleida ha aprovat la licitació del gestor d'expedients per a ajuntaments, entitats municipals descentralitzades (EMD) i consells comarcals. La Diputació posarà aquesta eina per implantar més ràpidament l'administració electrònica a disposició dels ens locals de manera gratuïta. D'aquesta manera, no els suposarà cap cost addicional i els comportarà un estalvi de temps, recursos i personal important, sobretot en el cas dels municipis més petits i amb pressupostos més reduïts, en els seus tràmits amb la Diputació i la resta d'institucions públiques. La diputació lleidatana hi destina més 800.000 euros per als dos primers anys, prorrogables dos anys més.
Els ajuntaments lleidatans i el seu personal tindran a la seva disposició una eina que els facilitarà la feina, la tramitació, gestió i consulta d'expedients de manera telemàtica amb independència del lloc físic on es trobin, o del lloc on es connectin (ja sigui el seu lloc habitual de feina, en un reunió fora del lloc de treball habitual o fins i tot del propi domicili del personal tècnic) per afavorir el teletreball i la feina telemàtica. L'estalvi de temps, de recursos i de presencialitat permet noves formes de tramitació digital, d'agilitat, flexibilitat i transformació.
El diputat de Noves Tecnologies de la Diputació de Lleida, Francesc Sabanés, ha assenyalat que la missió de la institució és "ajudar i fer la vida més fàcil als ajuntaments", i ha recordat que "aquest és un dels compromisos de la legislatura". "Després de posar a disposició de les administracions locals i el seu personal les eines per facilitar el seu treball digital, a més de la creació d'un nou canal específic de suport i atenció tècnica, ara encarem un següent pas en la implantació de l'administració electrònica", ha destacat l'assessor en Noves Tecnologies i Administració Electrònica, Ivan Bertran.