Ràdio Tàrrega en directe
La Diputació de Lleida comença les obres d’adequació de la plaça de la Bassa al Parc de Sant Eloi de Tàrrega
Foto: Diputació de Lleida
La Diputació de Lleida ha començat les obres per a l'adequació de la plaça de la Bassa situada al vessant sud del Parc de Sant Eloi de Tàrrega. L'actuació té un import d'adjudicació de 68.459,66 € i es troba cofinançada per fons FEDER, per la Diputació de Lleida i per l'Ajuntament de Tàrrega, dins del projecte 'Camí de Sant Jaume: xarxa pel patrimoni'.

L'objectiu principal de l'actuació se centra a millorar-ne les condicions físiques per tal de gaudir d'aquest espai d'interès cultural i natural. Alhora, es pretén adaptar-lo per tal que pugui esdevenir un espai polivalent, un espai escènic i un espai d'aula de natura a l'aire lliure.

El Camí de Sant Jaume transcorre pel costat del Parc de Sant Eloi i amb aquesta actuació s'evitarà la degradació de l'espai, que serà un punt d'encontre dels pelegrins.

 
Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp


L'ÚLTIM INFORMATIU
Utilitzem galetes pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis, per motius tècnics, per millorar la vostra experiència de navegació, per emmagatzemar les vostres preferències i, opcionalment, per mostrar-vos anuncis personalitzats segons les vostres preferències analitzant els vostres hàbits de navegació. Seleccioneu ACCEPTAR per consentir totes les galetes, seleccioneu REBUTJAR per rebutjar totes les galetes o seleccioneu CONFIGURACIÓ per personalitzar les vostres preferències de galetes. Per a més informació, consulteu la nostra: Política de Galetes