Ràdio Tàrrega en directe
La Diputació de Lleida equipa els socorristes de les piscines municipals de la demarcació
Avui s'han començat a distribuir samarretes transpirables i gorres per als serveis de salvament de les 175 piscines de la demarcació que han confirmat la seva obertura amb les garanties sanitàries davant la Covid-19

La Diputació de Lleida ha començat a repartir avui equipament per a les persones que cobriran les funcions de socorristes a les piscines municipals de la demarcació. En total, s'han comprat 400 samarretes tècniques sense mànigues transpirables, de color taronja fluor, i 300 gorres també de color taronja. Les piscines de Tàrrega han estat de les primeres en poder equipar els seus socorristes.

Fins al dia d'avui, han confirmat la seva obertura fins a 175 piscines municipals a tota la demarcació una vegada adaptades a les exigències per a evitar contagis de Covid-19, i només una quinzena d'instal•lacions no han obert portes fins ara.

La Diputació de Lleida, a més dels equipaments, sufraga part dels costos dels socorristes de les piscines municipals a través del Pla de Salut que es va aprovar al Ple del passat mes d'abril.

 
Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp


L'ÚLTIM INFORMATIU
Utilitzem galetes pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis, per motius tècnics, per millorar la vostra experiència de navegació, per emmagatzemar les vostres preferències i, opcionalment, per mostrar-vos anuncis personalitzats segons les vostres preferències analitzant els vostres hàbits de navegació. Seleccioneu ACCEPTAR per consentir totes les galetes, seleccioneu REBUTJAR per rebutjar totes les galetes o seleccioneu CONFIGURACIÓ per personalitzar les vostres preferències de galetes. Per a més informació, consulteu la nostra: Política de Galetes