Ràdio Tàrrega en directe
La Marató 2020 a Tàrrega recull més de 3.500 euros en favor de la lluita contra el Covid-19
Xifra provisional a falta de comptabilitzar l'import donat en bústies físiques

La ciutat de Tàrrega ha recollit 3.500 euros a favor de la Marató de TV3 a falta de comptabilitzar l’import donat en unes bústies físiques instal·lades en diferents punts de la ciutat.
Recordem que l'Agrupació d'Entitats de Tàrrega (AgEnTa), amb el suport de l'Ajuntament de Tàrrega, va coordinar ahir diumenge 20 de Desembre les activitats organitzades en favor de la Marató de TV3 a la capital de l'Urgell. Més d'una vintena d'entitats van formar part d’un ampli cartell d'activitats per poder recaptar beneficis per l'edició d'enguany que gira al voltant de la lluita contra el Covid-19 i les conseqüències que se'n deriven.

Agenta canviava el format per poder readaptar-se a les mesures sanitàries actuals després de l’anunci del govern i per corresponsabilitat amb la situació d’agument de casos d’infectat que viu la ciutat actualment. Tota l'activitat en format virtual es va emetre des del compte d'instagram d'Agenta (@agenta.tarrega).

L'AgEnTa va rebre el suport d'altres entitats que formen part del col·lectiu a través d'un ampli ventall de voluntaris i tots els beneficis que es van recaptar durant la jornada aniran destinats a La Marató de Tv3.

 
Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp


L'ÚLTIM INFORMATIU
Utilitzem galetes pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis, per motius tècnics, per millorar la vostra experiència de navegació, per emmagatzemar les vostres preferències i, opcionalment, per mostrar-vos anuncis personalitzats segons les vostres preferències analitzant els vostres hàbits de navegació. Seleccioneu ACCEPTAR per consentir totes les galetes, seleccioneu REBUTJAR per rebutjar totes les galetes o seleccioneu CONFIGURACIÓ per personalitzar les vostres preferències de galetes. Per a més informació, consulteu la nostra: Política de Galetes