Ràdio Tàrrega en directe
L’Ajuntament d’Agramunt adquireix uns terrenys de Montclar per construir-hi un equipament esportiu
L’acord d’expropiació s’ha fet de mutu acord amb les propietàries dels terrenys 

L’Ajuntament d’Agramunt, conjuntament amb la junta administrativa de Montclar i les propietàries del terreny, han fet efectiva la signatura per l’acord d’expropiació d’uns terrenys de Montclar per construir-hi un equipament esportiu. Es tracta d’una parcel·la de sòl urbà d’una superfície de 5.209m
La junta administrativa de Montclar va fer arribar a l’Ajuntament d’Agramunt una petició per construir una piscina en aquest poble del municipi. La petició de l’alcalde pedani es va fer amb l’avinentesa i acord de les propietàries dels terrenys on es vol construir l’equipament amb les quals va parlar la junta administrativa. 
Per la seva part, el consistori agramuntí va estudiar la petició, i un cop analitzada la seva viabilitat i parlar també amb les propietàries, el procediment legal que s’havia de fer com a administració pública era per mitjà d’una expropiació. L’acord es va sotmetre a votació a la sessió plenària del 16 de desembre de 2021, i es va aprovar amb els vots a favor dels nou regidors del grup municipal d’Acord d’Esquerra i les abstencions dels quatre regidors del grup municipal de Junts per Agramunt.  Al ple es va aprovar l’acord amb caràcter inicial la relació concreta, individualitzada i valorada dels béns a ocupar necessàriament per a l'execució de l'obra de construcció d’una piscina a Montclar, i es va aprovar la valoració pericial de la finca rústica realitzada per un enginyer tècnic agrícola.
D’acord amb l’establert a l’article 24 de la Llei d’Expropiació Forçosa, s’ha fixat 15.000 euros, com a preu just per tots els conceptes, per l’expropiació de la finca de 5.209 m2 que se segreguen aquesta parcel·la del poble de Montclar.
Per aquest motiu, la setmana passada, l’alcaldessa d’Agramunt Sílvia Fernàndez, representants de la junta administrativa de Montclar i tècnics municipals es van reunir amb les propietàries per firmar l’acta d’ocupació dels terrenys. 


 
Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp


L'ÚLTIM INFORMATIU
Utilitzem galetes pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis, per motius tècnics, per millorar la vostra experiència de navegació, per emmagatzemar les vostres preferències i, opcionalment, per mostrar-vos anuncis personalitzats segons les vostres preferències analitzant els vostres hàbits de navegació. Seleccioneu ACCEPTAR per consentir totes les galetes, seleccioneu REBUTJAR per rebutjar totes les galetes o seleccioneu CONFIGURACIÓ per personalitzar les vostres preferències de galetes. Per a més informació, consulteu la nostra: Política de Galetes