Ràdio Tàrrega en directe
L’Ajuntament d’Agramunt instal·la un sistema de signatura biomètrica
Permet als ciutadans fer una firma manuscrita amb la mateixa validesa que un certificat o DNI digitals

L’Ajuntament d’Agramunt ha instal·lat a l’oficina d’atenció ciutadana un tauleta de signatura biomètrica, per tal que els veïns i veïnes puguin signar amb una rúbrica manuscrita, legal i digital, tal com ho farien en paper.

Gràcies a aquest sistema, les persones que no disposin d’una signatura digital o certificat electrònic, podran fer els tràmits pertinents davant l’administració amb la mateixa validesa legal i jurídica que donen aquests sistemes i donar així compliment a la Llei 39/2015, que obliga a les administracions a disposar de mitjans electrònics per les seves comunicacions amb a la ciutadania.

A banda, aquest sistema suposa un salt qualitatiu pel que fa a l’agilitat, eficiència i millora dels processos administratius i és més sostenible ambientalment, ja que el document neix electrònic i no genera paper.


Foto: Signatura amb el nou dispositiu

 
Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp


L'ÚLTIM INFORMATIU
Utilitzem galetes pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis, per motius tècnics, per millorar la vostra experiència de navegació, per emmagatzemar les vostres preferències i, opcionalment, per mostrar-vos anuncis personalitzats segons les vostres preferències analitzant els vostres hàbits de navegació. Seleccioneu ACCEPTAR per consentir totes les galetes, seleccioneu REBUTJAR per rebutjar totes les galetes o seleccioneu CONFIGURACIÓ per personalitzar les vostres preferències de galetes. Per a més informació, consulteu la nostra: Política de Galetes