Els bitllets es podran adquirir mitjançant una màquina d’autovenda o bé al revisor del tren, segons ha informat Renfe · La capital de l’Urgell manifesta que la mesura minva la qualitat del servei i denuncia la manca d’inversions a la línia Lleida-Manresa
L’Ajuntament de Tàrrega lamenta i expressa el seu rebuig al fet que Renfe hagi suprimit la venda de bitllets a finestreta a l’estació ferroviària del municipi. Així ho ha comunicat Renfe a l’Ajuntament de Tàrrega informant també que s’opta per un sistema automatitzat en què els usuaris podran adquirir els bitllets mitjançant una màquina d’autovenda instal·lada a l’estació o bé a l’interior del tren de forma directa al personal d’intervenció. Renfe ha recordat que també es disposa del servei de reserva de plaça a través del web www.renfe.es i l’aplicació mòbil Renfe Ticket.
L’Ajuntament de Tàrrega manifesta que la supressió de la venda de bitllets mitjançant atenció personalitzada va en detriment de la qualitat del servei prestat als usuaris en un dels principals punts de la línia fèrria Lleida-Manresa. Així mateix, l’Ajuntament de Tàrrega tem que la clausura de la finestreta derivi també en el tancament de la sala d’espera per als viatgers, tal i com s’ha pogut constatar avui (circumstància que Renfe no ha aclarit). Aquests fets agreugen encara més la deficiència del servei i poden causar una degradació progressiva de l’edifici de l’estació.
Tot plegat suposa un altre pas enrere en la reivindicació de millores a la xarxa ferroviària de rodalies i alhora un revés a l’aposta de la capital de l’Urgell per incentivar l’ús del transport públic. De fa temps, Tàrrega reclama millores del servei de la línia ferroviària Lleida - Manresa, la qual acumula més i més deficiències. Escassa inversió, retards i incidències en el servei desanimem la ciutadania a fer ús del tren com a alternativa de mobilitat. El consistori targarí continuarà treballant per corregir aquesta situació i assolir els objectius fixats en el marc de la plataforma de municipis creada recentment per l’Ajuntament de Bellpuig i a la qual se sumà la capital de l’Urgell el passat octubre, o sigui, emprendre accions per garantir un servei de transport ferroviari d'acord amb les necessitats reals del territori.
L’Ajuntament de Tàrrega lamenta i expressa el seu rebuig al fet que Renfe hagi suprimit la venda de bitllets a finestreta a l’estació ferroviària del municipi. Així ho ha comunicat Renfe a l’Ajuntament de Tàrrega informant també que s’opta per un sistema automatitzat en què els usuaris podran adquirir els bitllets mitjançant una màquina d’autovenda instal·lada a l’estació o bé a l’interior del tren de forma directa al personal d’intervenció. Renfe ha recordat que també es disposa del servei de reserva de plaça a través del web www.renfe.es i l’aplicació mòbil Renfe Ticket.
L’Ajuntament de Tàrrega manifesta que la supressió de la venda de bitllets mitjançant atenció personalitzada va en detriment de la qualitat del servei prestat als usuaris en un dels principals punts de la línia fèrria Lleida-Manresa. Així mateix, l’Ajuntament de Tàrrega tem que la clausura de la finestreta derivi també en el tancament de la sala d’espera per als viatgers, tal i com s’ha pogut constatar avui (circumstància que Renfe no ha aclarit). Aquests fets agreugen encara més la deficiència del servei i poden causar una degradació progressiva de l’edifici de l’estació.
Tot plegat suposa un altre pas enrere en la reivindicació de millores a la xarxa ferroviària de rodalies i alhora un revés a l’aposta de la capital de l’Urgell per incentivar l’ús del transport públic. De fa temps, Tàrrega reclama millores del servei de la línia ferroviària Lleida - Manresa, la qual acumula més i més deficiències. Escassa inversió, retards i incidències en el servei desanimem la ciutadania a fer ús del tren com a alternativa de mobilitat. El consistori targarí continuarà treballant per corregir aquesta situació i assolir els objectius fixats en el marc de la plataforma de municipis creada recentment per l’Ajuntament de Bellpuig i a la qual se sumà la capital de l’Urgell el passat octubre, o sigui, emprendre accions per garantir un servei de transport ferroviari d'acord amb les necessitats reals del territori.