Actualitat
L’Àrea de Turisme actualitza la pàgina ‘turisme.tarrega.cat’ amb nous continguts i estrena comptes a Instagram i Facebook
L’Àrea de Turisme de l’Ajuntament de Tàrrega ha renovat el web que difon l’activitat turística i els atractius i serveis turístics, patrimonials i culturals del municipi. Així, la pàgina web turisme.tarrega.cat incorpora informació de les darrers propostes turístic-culturals que tenen a la seva disposició les persones que visitin la capital de l’Urgell. És el cas, per exemple, de la Ruta Pedrolo o el circuit Fars de Ponent.
L’actualització del portal de turisme de Tàrrega ha estat possible gràcies al suport econòmic del Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida. L’objectiu ha estat posar al dia les dades que ofereix espai web i millorar-ne l’aspecte i l’accessibilitat. A més a més, s’hi ha afegit l’opció de traduir la informació al castellà, l’anglès o el francès.
Segons la regidora de Promoció Econòmica, Núria Robert, “aquesta acció de millora ens permet disposar d’una potent eina de difusió turística del nostre municipi. Volem que sigui la porta d’entrada digital a la ciutat i que permeti consultar eficaçment qualsevol dubte o pregunta que puguin fer-se les persones que visitin Tàrrega”.
L’eina telemàtica ofereix a l’usuari un plànol de la ciutat amb els principals espais d’interès, equipaments i atractius. També s’hi pot consultar un directori d’establiments de restauració, hostaleria i allotjaments a més d’una agenda d’actes, galeria fotogràfica i vídeos. Altres continguts fan referència als itineraris culturals de Tàrrega. No hi falten curiositats sobre la capital de l’Urgell i informació sobre els principals esdeveniments anyals com fires, festes i mercats. La plataforma s’estructura mitjançant menús i submenús que faciliten còmodament la navegació i la cerca de continguts.
Per altra banda, l’Àrea de Turisme també ha estrenat els seus propis perfils a les xarxes socials. Concretament, ha posat en marxa un perfil d’Instagram (@turismetarrega_) i una pàgina de Facebook (https://www.facebook.com/turismetrrg/) per tal de millorar la promoció turística de ciutat. “Volem que Tàrrega guanyi visibilitat com a destí turístic tot posant de relleu els seus indrets d’interès històric, cultural i patrimonial”, afirma Robert.
L’actualització del portal de turisme de Tàrrega ha estat possible gràcies al suport econòmic del Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida. L’objectiu ha estat posar al dia les dades que ofereix espai web i millorar-ne l’aspecte i l’accessibilitat. A més a més, s’hi ha afegit l’opció de traduir la informació al castellà, l’anglès o el francès.
Segons la regidora de Promoció Econòmica, Núria Robert, “aquesta acció de millora ens permet disposar d’una potent eina de difusió turística del nostre municipi. Volem que sigui la porta d’entrada digital a la ciutat i que permeti consultar eficaçment qualsevol dubte o pregunta que puguin fer-se les persones que visitin Tàrrega”.
L’eina telemàtica ofereix a l’usuari un plànol de la ciutat amb els principals espais d’interès, equipaments i atractius. També s’hi pot consultar un directori d’establiments de restauració, hostaleria i allotjaments a més d’una agenda d’actes, galeria fotogràfica i vídeos. Altres continguts fan referència als itineraris culturals de Tàrrega. No hi falten curiositats sobre la capital de l’Urgell i informació sobre els principals esdeveniments anyals com fires, festes i mercats. La plataforma s’estructura mitjançant menús i submenús que faciliten còmodament la navegació i la cerca de continguts.
Per altra banda, l’Àrea de Turisme també ha estrenat els seus propis perfils a les xarxes socials. Concretament, ha posat en marxa un perfil d’Instagram (@turismetarrega_) i una pàgina de Facebook (https://www.facebook.com/turismetrrg/) per tal de millorar la promoció turística de ciutat. “Volem que Tàrrega guanyi visibilitat com a destí turístic tot posant de relleu els seus indrets d’interès històric, cultural i patrimonial”, afirma Robert.