Ràdio Tàrrega en directe
L'ANC de Tàrrega organitza autobusos a Barcelona pel dia 11 de setembre, Diada Nacional de Catalunya

L'ANC Tàrrega per la Independència organitzarà desplaçaments per la Diada Nacional de Catalunya d'aquí un mes i mig, l'11 de setembre a Barcelona. Enguany, el recorregut de la manifestació de la diada  s’estructurarà amb quatre columnes de manifestants que convergiran a la plaça del Primer d'Octubre.Aquestes sortiran de quatre punts simbòlics diferents de la ciutat de Barcelona: Ciutat de la Justícia, Escola Proa, Estació de Sants i Hisenda. El lema d’aquest any “Via Fora!”, fa referència a l’històric crit que es feia servir per sortir al carrer a lluitar per les llibertats.

L'ANC Tàrrega per la Independència ja ha posat a la venda els tiquets dels autocars a un preu de 15€ que inclou el viatge i l'assegurança. Els autocars sortiran des del carrer Joan Tous, a 2/4 d'1 del migdia.

Podeu adquirir els tiquets al local de l'ANC al carrer Sant Joan 30 de Tàrrega i també a la parada dels dilluns al mercat de Tàrrega.

 

Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp


L'ÚLTIM INFORMATIU
Utilitzem galetes pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis, per motius tècnics, per millorar la vostra experiència de navegació, per emmagatzemar les vostres preferències i, opcionalment, per mostrar-vos anuncis personalitzats segons les vostres preferències analitzant els vostres hàbits de navegació. Seleccioneu ACCEPTAR per consentir totes les galetes, seleccioneu REBUTJAR per rebutjar totes les galetes o seleccioneu CONFIGURACIÓ per personalitzar les vostres preferències de galetes. Per a més informació, consulteu la nostra: Política de Galetes