L'associació Agrat de Tàrrega tanca l'any amb 1682 socis i sòcies, un increment de 204 respecte a l'any passat

L'Associació Agrat de Tàrrega ha celebrat aquest dissabte 23 de novembre l'Assemblea General Ordinària coincidint amb el 8è aniversari del naixement de l'entitat, que assoleix la xifra de 1682 socis, 204 més que l'any 2018. Durant l'Assemblea es va aprovar la memòria d'activitats, l'estat de comptes, l'informe crític, el calendari i els pressupostos per al curs vinent. Després de 8 anys
des de la seva creació, l'entitat continua amb voluntat de ser una part activa de la societat targarina proposant i duent a terme diferents activitats durant l'any.

Èxit d'activitats
L'Associació Agrat tanca el curs 2018-2019 havent organitzat 17 activitats de diferent caire, a més de col·laborar en diferents actes d'altres entitats targarines. L'Agrat ha comptat amb les comissions organitzadores de Sopar de Gala, Nadales, Targanades, Carnestoltes, Fira Playmobil, Closcamoll, Festa Major, Sant Joan (amb Agenta), Flèndit, Agratour, Patxangues, 3x3 de bàsquet, Targalan, Memefest, Gènere i Fes Tàrrega Solidària i Correllengua (amb Agenta).
Cal destacar també, que, tot i fer un tancament d'any molt gratificant per a l'entitat, algunes d'aquestes comissions com Targalan, Fira Playmobil, Agratour i Targanades no estan previstes pel curs 2019-2020 a causa de manca de participants en l'organització i algunes s'estableixen com a bianuals per a no desgastar els mateixos.
En l'Assemblea també s'ha valorat que després d'un any de protesta, l'Associació Agrat ha aconseguit l'objectiu de la campanya #FreeSilos recuperant les claus per accedir a les Sitges. No obstant això, i donat que el propietari de les Sitges té altres interessos pel que fa a l'ús d'aquest espai, l'Ajuntament de Tàrrega ha cedit a l'associació un espai alternatiu per organitzar tot el material i recursos del que disposa l'entitat.
Aquest dissabte també s'ha informat que gràcies a la bona resposta entre socis i sòcies de la campanya "OH MY GOT", l'Agrat continuarà destinant part del seu pressupost a nous vasos de plàstic dur reutilitzables per fomentar la reutilització d'aquests en totes les festes i/o barres que gestioni amb la voluntat de traslladar-ho a tots els esdeveniments targarins i conscienciar del
malbaratament dels recursos.
Com ja és habitual, l'entitat ha col·laborat un any més amb el Gran Recapte d'aliments incentivant la participació dels socis i sòcies. Posteriorment a l'assemblea es va celebrar un sopar i una festa per celebrar el 8è aniversari de l'Agrat.
L'associació s'ha mostrat satisfeta pel bon funcionament de l'entitat però s'ha insistit amb la necessitat que més gent s'uneixi a les comissions per poder fer les activitats amb més efectius i noves propostes. Les comissions són l'essència de l'associació, on tothom hi és acceptat i l'únic requeriment és ser major d'edat. Per formar part d'alguna comissió només cal anar a la web, triar la comissió i fer un correu a agrat@agrat.cat.


 
Utilitzem cookies pròpies i de tercers per a millorar els nostres serveis i raons tècniques, per a millorar la teva experiència de navegació, per a emmagatzemar les teves preferències i, opcionalment, per a mostrar-te publicitat relacionada amb les teves preferències mitjançant l'anàlisi dels teus hàbits de navegació. Hem inclòs algunes opcions de configuració que et permeten dir-nos exactament les cookies que prefereixes i les que no. Prem ACCEPTAR per a consentir totes les cookies. Prem CONFIGURACIÓ per a decidir les opcions que prefereixes. Per a obtenir més informació sobre les nostres cookies accedeix a la nostra Política de cookies aquí: Més informació
Configuració