Ràdio Tàrrega en directe
L’atleta targarí Josep Ramon Sanahuja aconsegueix 4 noves medalles en el Campionat de Catalunya

Aquest cap de setmana s’ha celebrat a Sabadell el 27è campionat de Catalunya màster d’atletisme en pista coberta. L’atleta targarí Josep Ramon Sanahuja, que corre per l’A.A. Xafatolls, després d’un any apartat de les pistes per una greu lesió, va disputar fins a 4 proves el mateix dia. 

En la prova reina del mig fons, els 1500m llisos, va aconseguir una 2a posició que li va atorgar la medalla de plata i el subcampionat de Catalunya de la categoria Màster45. 

També al matí, amb només 40 minuts de diferència i poc temps per descansar, disputaria els 400m llisos, amb resultat idèntic de medalla de plata i subcampionat de Catalunya. A la tarda, quedarien encara 2 proves més, els 800m llisos on va aconseguir el bronze i els relleus 4x200m amb els companys dels Xafatolls Juli, Jaume i Josep, on es van penjar la meritòria medalla d’or. 

Cal destacar què, des de l’any 2017 que pujava per primera vegada en un podi del campionat de Catalunya, tots els següents, llevat el 2021 per la greu lesió de genoll patida, ha aconseguit estar a sobre del podi en campionats de Catalunya, Espanya i Europa, acumulant ja 17 medalles en proves de mig fons com 800m, 1500m i Milla Urbana. 

Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp


L'ÚLTIM INFORMATIU
Utilitzem galetes pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis, per motius tècnics, per millorar la vostra experiència de navegació, per emmagatzemar les vostres preferències i, opcionalment, per mostrar-vos anuncis personalitzats segons les vostres preferències analitzant els vostres hàbits de navegació. Seleccioneu ACCEPTAR per consentir totes les galetes, seleccioneu REBUTJAR per rebutjar totes les galetes o seleccioneu CONFIGURACIÓ per personalitzar les vostres preferències de galetes. Per a més informació, consulteu la nostra: Política de Galetes