L’empresa de Tàrrega dedicada a la comercialització de trufes i bolets destinarà 5 euros a AFANOC per cada pack solidari venut
Laumont crea per aquest Nadal un pack gourmet solidari amb els infants i adolescents amb càncer de l’AFANOC L’empresa de Tàrrega dedicada a la comercialització de trufes i bolets destinarà 5 euros a AFANOC per cada pack solidari venut. LAUMONT, l’empresa de Tàrrega dedicada a la comercialització de trufes i bolets, ha posat en marxa un projecte social i solidari amb l’AFANOC, l’Associació de Nens amb Càncer de Catalunya.
L’objectiu d’aquesta iniciativa és sensibilitzar envers el càncer infantil, donar a conèixer la tasca que fa l’AFANOC d’acompanyament a les famílies durant el procés de la malaltia i ajudar econòmicament l’entitat. La iniciativa consisteix en un pack gourmet solidari que conté diferents productes trufats (oli, carpaccio i salsa de trufa) pensats pels àpats de les festes de Nadal.
Un obsequi que ha estat dissenyat conjuntament i que es podrà comprar a través de la botiga online laumont.shop. Per cada pack venut, LAUMONT destinarà 5 euros a AFANOC. La pandèmia ha afectat greument la situació de l’AFANOC com a entitat del Tercer Sector. Les restriccions han impedit l’entitat poder celebrar els seus actes multitudinaris i que suposaven la seva principal font d’ingressos per finançar tots els serveis que ofereixen gratuïtament a les famílies, tant als hospitals de referència de Barcelona (Vall d’Hebron i Sant Joan de Déu), com a La Casa dels Xuklis i a les delegacions de Barcelona, Lleida i Tarragona. En canvi, la demanda d’atencions ha augmentat, ja que la situació de les famílies ha empitjorat amb l’emergència sanitària. Amb l’objectiu de donar a conèixer la tasca de l’entitat, s’ha fet un disseny personalitzat que inclou una explicació del projecte en tres idiomes (català, castellà i anglès) i que està protagonitzat pels Xuklis, un dels símbols de l’AFANOC.
Els Xuklis són uns éssers màgics que reben aquest nom perquè tenen la capacitat de ‘xuklar’ els mals rotllos que el càncer infantil genera a l’entorn familiar. Els Xuklis ‘treballen’ a les plantes d’oncologia i hematologia pediàtrica dels hospitals referents en oncologia infantil. Aquesta és la primera col·laboració conjunta entre AFANOC i Laumont, que es mostren molt optimistes per aquesta campanya nadalenca i esperen recuperar la normalitat que existia d’abans de la pandèmia.
Laumont crea per aquest Nadal un pack gourmet solidari amb els infants i adolescents amb càncer de l’AFANOC L’empresa de Tàrrega dedicada a la comercialització de trufes i bolets destinarà 5 euros a AFANOC per cada pack solidari venut. LAUMONT, l’empresa de Tàrrega dedicada a la comercialització de trufes i bolets, ha posat en marxa un projecte social i solidari amb l’AFANOC, l’Associació de Nens amb Càncer de Catalunya.
L’objectiu d’aquesta iniciativa és sensibilitzar envers el càncer infantil, donar a conèixer la tasca que fa l’AFANOC d’acompanyament a les famílies durant el procés de la malaltia i ajudar econòmicament l’entitat. La iniciativa consisteix en un pack gourmet solidari que conté diferents productes trufats (oli, carpaccio i salsa de trufa) pensats pels àpats de les festes de Nadal.
Un obsequi que ha estat dissenyat conjuntament i que es podrà comprar a través de la botiga online laumont.shop. Per cada pack venut, LAUMONT destinarà 5 euros a AFANOC. La pandèmia ha afectat greument la situació de l’AFANOC com a entitat del Tercer Sector. Les restriccions han impedit l’entitat poder celebrar els seus actes multitudinaris i que suposaven la seva principal font d’ingressos per finançar tots els serveis que ofereixen gratuïtament a les famílies, tant als hospitals de referència de Barcelona (Vall d’Hebron i Sant Joan de Déu), com a La Casa dels Xuklis i a les delegacions de Barcelona, Lleida i Tarragona. En canvi, la demanda d’atencions ha augmentat, ja que la situació de les famílies ha empitjorat amb l’emergència sanitària. Amb l’objectiu de donar a conèixer la tasca de l’entitat, s’ha fet un disseny personalitzat que inclou una explicació del projecte en tres idiomes (català, castellà i anglès) i que està protagonitzat pels Xuklis, un dels símbols de l’AFANOC.
Els Xuklis són uns éssers màgics que reben aquest nom perquè tenen la capacitat de ‘xuklar’ els mals rotllos que el càncer infantil genera a l’entorn familiar. Els Xuklis ‘treballen’ a les plantes d’oncologia i hematologia pediàtrica dels hospitals referents en oncologia infantil. Aquesta és la primera col·laboració conjunta entre AFANOC i Laumont, que es mostren molt optimistes per aquesta campanya nadalenca i esperen recuperar la normalitat que existia d’abans de la pandèmia.