Economia
L’empresa de Tàrrega ha aconseguit el primer premi, valorat en 6.000 €, gràcies a les perles de tòfona negra, un innovador producte que busca reivindicar l’autèntica essència de la tòfona negra
La direcció general de Mercabarna ha atorgat el primer premi al projecte de Laumont anomenat “Creació d’un nou producte innovador: les perles de tòfona negra Laumont”. Es tracta d’un reconeixement tant a la nova invenció com a l’empresa, que es basa en la innovació com a eix fonamental del seu creixement.
El que més ha valorat el jurat és el repte de Laumont en elaborar un producte que garantís al màxim l’autenticitat de la tòfona negra. Les perles de tòfona negra destaquen perquè estan elaboradores amb autèntica tòfona negra Laumont i no contenen ni aromes ni colorants. D’aquesta manera s’obté un producte d’altíssim valor gastronòmic fàcil d’utilitzar i accessible a tothom.
El llançament de les perles de tòfona ha sigut tot un èxit, ja que encaixa tant a un públic professional com a aficionats de la gastronomia. El popular xef Rafa Antonín (@rafuel55 a xarxes) afirma que “la base de la bona cuina està amb tenir un bon material. Gràcies a les perles, tenim el sabor de la tòfona durant tot l’any. Jo les faig servir per decorar i donar aquest aroma tan bo i tan diferent que dona la tòfona”. Al seu reconegut perfil d’Instagram s’hi poden recuperar algunes receptes amb el producte premiat.
Jordi Serentill, CEO de Laumont, valora molt positivament el fet de resultar guanyadors d’aquest prestigiós premi “la relació entre Laumont i Mercabarna sempre ha estat molt positiva. Es va iniciar l’any 1999 amb la inauguració d’una parada on es comercialitzaven tòfones i bolets i amb el pas del temps s’ha consolidat com a una estratègia clau pel creixement de l’empresa”. Segons Serentill, “que algú de l’entitat de Mercabarna et reconegui la feina ben feta és una motivació per continuar endavant”.
S’espera que aquest reconeixement doni encara més repercussió a les perles de tòfona, que ha obtingut molta acceptació a escala nacional i internacional durant els seus primers mesos de vida.
La direcció general de Mercabarna ha atorgat el primer premi al projecte de Laumont anomenat “Creació d’un nou producte innovador: les perles de tòfona negra Laumont”. Es tracta d’un reconeixement tant a la nova invenció com a l’empresa, que es basa en la innovació com a eix fonamental del seu creixement.
El que més ha valorat el jurat és el repte de Laumont en elaborar un producte que garantís al màxim l’autenticitat de la tòfona negra. Les perles de tòfona negra destaquen perquè estan elaboradores amb autèntica tòfona negra Laumont i no contenen ni aromes ni colorants. D’aquesta manera s’obté un producte d’altíssim valor gastronòmic fàcil d’utilitzar i accessible a tothom.
El llançament de les perles de tòfona ha sigut tot un èxit, ja que encaixa tant a un públic professional com a aficionats de la gastronomia. El popular xef Rafa Antonín (@rafuel55 a xarxes) afirma que “la base de la bona cuina està amb tenir un bon material. Gràcies a les perles, tenim el sabor de la tòfona durant tot l’any. Jo les faig servir per decorar i donar aquest aroma tan bo i tan diferent que dona la tòfona”. Al seu reconegut perfil d’Instagram s’hi poden recuperar algunes receptes amb el producte premiat.
Jordi Serentill, CEO de Laumont, valora molt positivament el fet de resultar guanyadors d’aquest prestigiós premi “la relació entre Laumont i Mercabarna sempre ha estat molt positiva. Es va iniciar l’any 1999 amb la inauguració d’una parada on es comercialitzaven tòfones i bolets i amb el pas del temps s’ha consolidat com a una estratègia clau pel creixement de l’empresa”. Segons Serentill, “que algú de l’entitat de Mercabarna et reconegui la feina ben feta és una motivació per continuar endavant”.
S’espera que aquest reconeixement doni encara més repercussió a les perles de tòfona, que ha obtingut molta acceptació a escala nacional i internacional durant els seus primers mesos de vida.