L’empresa targarina Borges aplaça els cobraments de la campanya d’estiu al canal HORECA i dóna 5 milions d’envasos per impulsar la seva reobertura
Donarà a hotels, bars i restaurants cinc milions d'envasos d'un sol ús, d'olis i vinagres a través de la seva xarxa comercial 

L'empresa targarina Borges vol minimitzar les serioses dificultats per les que passa el sector de l’hostaleria, bars i restauració, com a conseqüència de la paralització de l'activitat, que afecta directament a la supervivència de milers de negocis. L'acció es concentra en un pla per la reactivació del canal HORECA, que presenta seriosos dubtes sobre la viabilitat a curt i mig termini posant en risc milions de llocs de treball. Es tracta d'un pas més en matèria de Responsabilitat Social Corporativa amb la finalitat de

El pla d'actuació de Borges està focalitzat en aquells segments en els que és urgent actuar amb decisió i rapidesa: l'econòmic, el comercial i el formatiu. La companyia ofereix, des d'avui, ampliar el termini de pagament fins a sis mesos de totes les compres que es realitzin entre avui i el 31 d'agost, amb la finalitat d'incentivar la campanya d'estiu i minimitzar la pressió econòmica del sector per la seva falta de liquiditat.

D'aquesta manera, contribueix a aplanar el camí cap a la normalitat i la reobertura, especialment en els primers mesos que són els que suposen majors dificultats. A més, el Grup, a través de les seves Marques - Borges, Capricho Andaluz, Ortalli, Star, Castillo Andaluz i Cosecha - posa a disposició del sector, de manera gratuïta, cinc milions d'envasos d'un sol ús per optimitzar el consum d'olis i vinagres.
Els envasos monodosis requereixen una mínima manipulació, augmentat la seguretat alimentaria i disminuint les possibilitats de transmissió del coronavirus, vers a altres envasos que passen d'unes mans a les altres multiplicant les possibilitats del contagi. A més, a l'estar fabricades amb materials reciclats contribueixen a la conservació del medi ambient i constitueixen una posta per la sostenibilitat.
Paral•lelament, Borges posa a disposició del sector un pla especial de formació i assessoria, impartit pels millors especialistes, focalitzat en incrementar la seguretat alimentaria per contribuir a la reactivació de les seves vendes. Aquestes accions s’emmarquen dins del Pla Estratègic #compromesospernaturalesa.

 
Utilitzem cookies pròpies i de tercers per a millorar els nostres serveis i raons tècniques, per a millorar la teva experiència de navegació, per a emmagatzemar les teves preferències i, opcionalment, per a mostrar-te publicitat relacionada amb les teves preferències mitjançant l'anàlisi dels teus hàbits de navegació. Hem inclòs algunes opcions de configuració que et permeten dir-nos exactament les cookies que prefereixes i les que no. Prem ACCEPTAR per a consentir totes les cookies. Prem CONFIGURACIÓ per a decidir les opcions que prefereixes. Per a obtenir més informació sobre les nostres cookies accedeix a la nostra Política de cookies aquí: Més informació
Configuració