Actualitat

Des del Consell Comarcal de l’Urgell es valoren molt positivament les enquestes de satisfacció realitzades aquest curs 2024-2025 als diferents centres que presten el servei de menjador la cooperativa Quàlia. Aquest sondeig permet conèixer l'opinió de les famílies sobre els menjadors escolars que s'ofereixen des de Quàlia. Els resultats confirmen una bona satisfacció de les famílies pel que fa a l’alimentació, a l'acompanyament educatiu dels infants i a l'organització dels serveis en general.
Una alimentació saludable i ben valorada
L’espai de menjador ha estat un dels punts forts de l’enquesta. La qualitat i varietat dels menús ha rebut una puntuació de 8,3 sobre 10, mentre que la valoració global del servei de menjador ha estat d'un 8,5. Un altre aspecte destacat amb un 8,5, és la quantitat de menjar, que les famílies consideren adequada ja que els infants poden repetir quan ho desitgen.
Les famílies valoren l’organització del menjador amb un 8,4, mentre que la claredat i qualitat de la informació facilitada sobre el servei rep un notable 9,1. A més, la comunicació a través de l’aplicatiu de Quàlia destaca amb un 9,3, consolidant-se com una eina pràctica i eficient per al dia a dia.
Els resultats de l'enquesta posen en valor el model d’alimentació de qualitat basat en productes de proximitat i temporada, impulsat des del Consell Comarcal i Quàlia.
Un servei d'alimentació i lleure transversal que va més enllà del menjador A més d’avaluar l’espai de menjador, també s’han recollit les opinions sobre les activitats que es duen a terme durant l'espai migdia, els resultats han estat molt satisfactoris, amb puntuacions altes que demostren que famílies i infants valoren positivament les activitats pedagògiques proposades durant l'espai del menjador i l’atenció rebuda.