Ràdio Tàrrega en directe
L'incendi forestal de Senan mobilitza una trentena de dotacions de Bombers i afecta més de 20 hectàrees
Foto: Twitter Bombers

El foc s'ha declarat aquest migdia a la serra de Senan, entre el Cap de la Serra i el Puig Coniller

ACN Senan .- L'incendi forestal a la Conca de Barberà mobilitza una trentena de dotacions dels Bombers de la Generalitat –entre mitjans terrestres i aeris- i afecta ja més de 20 hectàrees. L'avís del foc s'ha rebut a les 12.19 hores d'aquest diumenge a la serra de Senan, entre el Cap de la Serra (702 metres) i el Puig Coniller (611 metres). Els Bombers treballen en el flanc dret per evitar que les flames es propaguin cap a la carretera T-232 –de l'Espluga de Francolí a Senan- i en el flanc esquerre, que té menys potencial, per evitar que s'obri. Els focus secundaris es queden en zona de camps, en un indret molt poc habitat. El dispositiu d'extinció està format també per 2 patrulles d'Agents Rurals, 3 equips de les ADF, Mossos i SEM.

Segons han informat els Agents Rurals a través de les xarxes socials, "l'incendi ha cremat una superfície aproximada de 20 hectàrees". També han informat que estan investigant les causes, "que apunten a una crema de restes vegetals escapada".
 
Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp


L'ÚLTIM INFORMATIU
Utilitzem galetes pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis, per motius tècnics, per millorar la vostra experiència de navegació, per emmagatzemar les vostres preferències i, opcionalment, per mostrar-vos anuncis personalitzats segons les vostres preferències analitzant els vostres hàbits de navegació. Seleccioneu ACCEPTAR per consentir totes les galetes, seleccioneu REBUTJAR per rebutjar totes les galetes o seleccioneu CONFIGURACIÓ per personalitzar les vostres preferències de galetes. Per a més informació, consulteu la nostra: Política de Galetes