Ràdio Tàrrega en directe

Societat

Caminada solidària contra l'abandonament animal en benefici de la Protectora d'Animals de Tàrrega

El diumenge 17 de setembre Linyola acollirà una caminada contra l'abandonament d’animals de companyia. El recapte de les inscripcions, donacions i vendes seran íntegres per la Protectora d’Animals de Tàrrega. 

Segons han explicat des de la protectora targarina “estem passant una temporada molt complicada i necessitem de la vostra ajuda perquè no els hi falti res de res”.

La jornada consistirà en una caminada amb el teu gos/ssa curta i suau, esmorzar, sortejos i bona companyia.

Les inscripcions (1 inscripció per persona) es poden fer a través d’una transferència bancària de 6 euros posant al concepte nom i inscripció caminada:
ES10 3140 0001 9300 1296 5200


Des de la Protectora han apuntat que el mateix número de compte serveix per aportar donacions si no es pot participar a la caminada. 

 
Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp


L'ÚLTIM INFORMATIU
Utilitzem galetes pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis, per motius tècnics, per millorar la vostra experiència de navegació, per emmagatzemar les vostres preferències i, opcionalment, per mostrar-vos anuncis personalitzats segons les vostres preferències analitzant els vostres hàbits de navegació. Seleccioneu ACCEPTAR per consentir totes les galetes, seleccioneu REBUTJAR per rebutjar totes les galetes o seleccioneu CONFIGURACIÓ per personalitzar les vostres preferències de galetes. Per a més informació, consulteu la nostra: Política de Galetes