Actualitat
L’Oficina AceleraPyme de la Cambra de Comerç de Tàrrega ha realitzat aquest dimecres la primera jornada dins del marc formatiu en digitalització. Ha impartit la formació el professional en xarxes socials Raúl Lucena. La jornada ha estat centrada en estratègies de xarxes socials per a empreses i ha proporcionat als assistents dues hores de formació intensa sobre com realitzar una gestió eficaç i convertir seguidors en clients.
Durant la formació, Raúl Lucena ha compartit el seu coneixement i experiència en la gestió de xarxes socials a través d'una presentació dinàmica, complementada amb casos pràctics i d'èxit. Els temes tractats han inclòs estratègies avançades per a la captació i fidelització de clients, tècniques per a la creació de contingut atractiu i efectiu, fonaments del procés de compra en línia, màrqueting multicanal, anàlisi d'audiència, així com l'ús del Kit Digital per a la gestió de les xarxes socials. Els assistents han pogut aprendre com gestionar internament les seves xarxes socials, optimitzant la seva presència digital i millorant la seva capacitat per atraure i retenir clients, amb un format interactiu que els ha permès resoldre dubtes específics i discutir estratègies personalitzades per als seus contextos empresarials.
Aquesta jornada posa de manifest la importància creixent de les xarxes socials en l'estratègia comercial de les empreses. En un món on hi ha més de 4.500 milions d'usuaris d'internet, la presència en xarxes socials és més crucial que mai per a les empreses per assolir un avantatge competitiu clau. Un percentatge significatiu de consumidors utilitza les xarxes socials per a informar-se sobre productes i serveis, fent d'aquestes una plataforma indispensable per a la interacció amb els clients i la generació
de vendes.
.
Per més informació sobre aquesta i altres jornades formatives, podeu visitar la pàgina web de la Cambra de Comerç de Tàrrega (cambratarrega.org)
Aquesta jornada posa de manifest la importància creixent de les xarxes socials en l'estratègia comercial de les empreses. En un món on hi ha més de 4.500 milions d'usuaris d'internet, la presència en xarxes socials és més crucial que mai per a les empreses per assolir un avantatge competitiu clau. Un percentatge significatiu de consumidors utilitza les xarxes socials per a informar-se sobre productes i serveis, fent d'aquestes una plataforma indispensable per a la interacció amb els clients i la generació
de vendes.
.
Per més informació sobre aquesta i altres jornades formatives, podeu visitar la pàgina web de la Cambra de Comerç de Tàrrega (cambratarrega.org)