Societat
Dona feina a 47 persones amb discapacitat o en situació vulnerable
El Rosal de Tàrrega, l'Olivera Cooperativa de Vallbona, la Fundació Casa Dalmases de Cervera i l'Alba Jussà, quatre entitats vinculades a l'economia social, s'han unit per crear un lot de Nadal amb productes gastronòmics de qualitat sota la marca 'Oh my lot'. Amb l'objectiu d'optimitzar recursos, les entitats han sumat esforços per oferir a les empreses i als seus treballadors una proposta gastronòmica amb valor social que inclou 55 productes. La iniciativa dona feina a 47 persones amb discapacitat o en situació de vulnerabilitat, de manera directa o indirecta.
Carles de Ahumada, president de L'Olivera, ha explicat que el projecte està vinculat a la subvenció Projectes Singular, que promou l'economia social i solidària. Ahumada també ha destacat que amb la unió de les quatre entitats es busca simplificar costos i incrementar mercat i que la "nostra intenció és poder continuar treballant conjuntament amb aquestes entitats durant tot l'any".
Per la seva part, Maite Trepat, directora de l'Associació Alba, ha explicat que "es tracta d'una marca molt trencadora, un lot amb què vol sorprendre i impressionar amb aquests amb productes de qualitat, de territori i amb valor social". Trepat ha fet una crida tant a administracions públiques com a empreses a apostar per aquests lots.
La campanya de Nadal suposa un 50% de les vendes de tot l'any per a aquestes entitats. La previsió és consolidar la xifra de 15.000 lots que van vendre l'any passat a més de 150 empreses.
El Rosal de Tàrrega, l'Olivera Cooperativa de Vallbona, la Fundació Casa Dalmases de Cervera i l'Alba Jussà, quatre entitats vinculades a l'economia social, s'han unit per crear un lot de Nadal amb productes gastronòmics de qualitat sota la marca 'Oh my lot'. Amb l'objectiu d'optimitzar recursos, les entitats han sumat esforços per oferir a les empreses i als seus treballadors una proposta gastronòmica amb valor social que inclou 55 productes. La iniciativa dona feina a 47 persones amb discapacitat o en situació de vulnerabilitat, de manera directa o indirecta.
Carles de Ahumada, president de L'Olivera, ha explicat que el projecte està vinculat a la subvenció Projectes Singular, que promou l'economia social i solidària. Ahumada també ha destacat que amb la unió de les quatre entitats es busca simplificar costos i incrementar mercat i que la "nostra intenció és poder continuar treballant conjuntament amb aquestes entitats durant tot l'any".
Per la seva part, Maite Trepat, directora de l'Associació Alba, ha explicat que "es tracta d'una marca molt trencadora, un lot amb què vol sorprendre i impressionar amb aquests amb productes de qualitat, de territori i amb valor social". Trepat ha fet una crida tant a administracions públiques com a empreses a apostar per aquests lots.
La campanya de Nadal suposa un 50% de les vendes de tot l'any per a aquestes entitats. La previsió és consolidar la xifra de 15.000 lots que van vendre l'any passat a més de 150 empreses.